• Bettertogether

klackfria skor åt bruden

Är det någon som haft skor utan klack på sitt bröllop som kunde visa bilder på hur de såg ut?

Jag är fullkomligt allergisk mot klackar högre än... ja, klackar överlag hatar jag. Kunde ballerinamodell vara något för mej kanske?

• Svar på tråden klackfria skor åt bruden
  • Luucie

Varför hatar du klackar? I löööv it

• Bettertogether

Jag har aldrig tyckt om klackar bara... :P Jag läste någonstans någon som sa, att om hon aldrig annars går med klackar, så varför i hela världen skulle hon då göra det på den viktigaste dagen? :P

• Luucie

Du behöver absolut inte ha klackar. Man ska känna sig bekväm och fin på sin bröllopsdag och det finns massor av fina ballerina eller till och med jumpadojjor som man kan ha om man är lite modig och cool

Scorett brukar ha lite jumpaskor på våren som är lite silver och glitter eller med blommor på. Ursöta!

Jag gillar klack för att jag får bättre hållning och hör och häpna går snyggare i klack...

Alla är vi olika Kör på det som funkar för dig!

• MV85

Själv letar jag efter skor med taxklack... inte heller helt lätt att hitta kan jag meddela då detta inte är modernt längre!

• Flisa80

Vad är taxklack?

Ska ha skor med så låg klack som möjligt, hoppas på vårmodet som kommer i vår....

• fröken sjunfors

Jag ska ha ballerinas! Jag har ankfötter och bryter nästan fötterna om jag går i en klack högre än några centimer

• fröken sjunfors

centimeter ska det ju självklart stå..

• HelenaOlivia

Har du bild på dina skor?? Är oxå sugen på ballerinaskor.
    fröken sjunfors skrev 2009-02-01 17:46:45 följande:

Jag ska ha ballerinas! Jag har ankfötter och bryter nästan fötterna om jag går i en klack högre än några centimer
  • Lennarts Fru

jag hade inte klackar.. dessvärre har jag ingen bild på mina skor eller så.. tyävrr.. men jag hade en typ av ballerinasko som var vita med en silver sak på och med glittrande silver trådar i .. låter inte alls fint kandske, men dom var utsnygga .. jag betalade 150kr för dom på rea =)

Svar på tråden klackfria skor åt bruden