• Bettertogether

klackfria skor åt bruden

Är det någon som haft skor utan klack på sitt bröllop som kunde visa bilder på hur de såg ut?

Jag är fullkomligt allergisk mot klackar högre än... ja, klackar överlag hatar jag. Kunde ballerinamodell vara något för mej kanske?

• Svar på tråden klackfria skor åt bruden
  • RTBW

Jag ska försöka hitta fina ballerina.
    Jag vill absolut inte ha klack, även om jag tycker att det är jättefint, men för det första är jag väldigt lång även om min 2b är längre och för det andra ska vi vara ute med båt och sedan hålls festen vid klippor och fin natur så jag gissar att om vädret tillåter så blir det mycket ute vandrande och minglande och då känns det bättre med ballerina =)

• marsros

14 mars kan ju vara kall och grå så jag har köpt ett par vita sneekers med silverglitter på. Dessutom är de bra att dansa i.

• stinch

Här har du, enligt mig, ett par jättefina ballerinaskor från La Redoute. Finns i flera olika färger dessutom, inklusive vitt!

www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=234896&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Både skon och fodret är i skinn dessutom så skorna "andas", bra när man får svettiga fötter efter all dans!

Själv ska jag ha rosa ballerinaskor med peep-toe på mitt bröllop, bild finns i mitt galleri!

• fröken sjunfors

HelenaOlivia: va snygga lila ballerinas du hittade!! Bra sida det där Kul att man kunde hjälpa till lite =)

• Comfortably numb

jag ska ha vita ballerinaskor... rivs inte heller i klack, och klänningen är ändå så lång att den täcker fossingarna

• HelenaOlivia

japp det var nog jag, hihi

Fenixx skrev 2009-02-02 09:39:34 följande:
    ah det är du som lagt in den bilden med dem lila ballerina, såg i allmänna galleriet. dem var riktigt fina.
  • HelenaOlivia

hihi, ja BT är så bra när man får massa bra tips av alla
    fröken sjunfors skrev 2009-02-02 19:11:26 följande:

HelenaOlivia: va snygga lila ballerinas du hittade!! Bra sida det där Kul att man kunde hjälpa till lite =)
Svar på tråden klackfria skor åt bruden