• Bettertogether

klackfria skor åt bruden

Är det någon som haft skor utan klack på sitt bröllop som kunde visa bilder på hur de såg ut?

Jag är fullkomligt allergisk mot klackar högre än... ja, klackar överlag hatar jag. Kunde ballerinamodell vara något för mej kanske?

• Svar på tråden klackfria skor åt bruden
  • Goaste

HelenaOlivia skrev 2009-02-02 21:18:26 följande:

japp fina tycker jag
    De verkar sköna med, otroligt viktigt för mina lite kräsna fötter!
    Ska hålla ett ordentligt öga på dem!
  • mamci

jag har också ett problem med dessa skor, men jag kan tänka mig lite klack men, som inte då är allt för smal(min man är rätt mycket längre än mig). Men min fundering gäller `måste man ha helvita skor? Min klänning är vit med svart spets/broderi upptill och har hittat ett par vit/svart pumps med lagom klack. Är det något som kan funka eller är det helvita som gäller???

• Tindragull

Visst kan du ha svartvita skor om klänningen är svart & vit!

• mamci

Ok! Tack! Ja jag funderar nu i efterhand varför jag inte skulle kunna ha det, ha ha ha. Som sagt, jag har ju valt en vit/svart klänning!!! Man är helt otrolig :)

• Bettertogether

Vad skönt att det är fler än jag som inte gillar klack och tänker satsa på ballerinas!! :D Fina förslag ni har flickor!

• Goaste

Jo jag gillar klack men är fruktansvärt ovan att gå i skor med klack. Det högsta jag har är väl 2-4 cm ungefär, inget att få svindel i
    För mig känns ballerian som det mest logiska valet om jag ska ha dem en hel dag. Ska nog ha ett par sköna tofflor eller sandaler i reserv.

• Tindragull

Jag ska ha ett par crocs prima i färgen pearl! Skönt för fötterna!

• Trettondagsafton 09

jag hade ett par vita Vagabond skkor med band över foten .Supersköna

• lönnsjö

Tindragull skrev 2009-02-05 00:07:52 följande:
    Jag ska ha ett par crocs prima i färgen pearl! Skönt för fötterna!

Härligt

Svar på tråden klackfria skor åt bruden