• Bettertogether

klackfria skor åt bruden

Är det någon som haft skor utan klack på sitt bröllop som kunde visa bilder på hur de såg ut?

Jag är fullkomligt allergisk mot klackar högre än... ja, klackar överlag hatar jag. Kunde ballerinamodell vara något för mej kanske?

• Svar på tråden klackfria skor åt bruden
  • Heloise

Jag hittade ett par jättesöta ballerina på Ica Maxi för 50 kr, kanske inte så coolt men jag är inte så cool heller Bild finns i galleriet.

• MV85
    Heloise skrev 2009-02-05 15:17:28 följande:
    Jag hittade ett par jättesöta ballerina på Ica Maxi för 50 kr, kanske inte så coolt men jag är inte så cool heller Bild finns i galleriet.
    Jättesöta!!!
  • lönnsjö

Söta skor och klänningen längst ner på sidan 1 är ju bara jättevacker

• Goaste

Var inne och kollade på skopunkten.se och de hade en hel del fina skor, ballerina-style!
    Ska botanisera lite mer noggrant där lite ikväll.

Heloise skrev 2009-02-05 15:17:28 följande:
    Jättesöta skor!
  • Heloise

Ja visst var de gulliga, sötare i verkligeheten och för bara 50kr. Blev liksom ett par hundra över som man kan lägga på annat.

• Heloise

Ja de är jättefina provade dem faktiskt för ett par månader sen. Ja visst är det snyggt med ett par fina sidenskor men jag försöker tänka praktiskt haha, iofs kan man färga in sidenskor men det är ju inte heller gratis.

MV85 skrev 2009-02-05 17:12:24 följande:
    Börjat bli lite sugen på dessa www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Ballerinamen samtidigt vill jag ha de där klyschiga sidenskorna alltså.... *sucka*
  • Tindragull

Såg att Ellos har såna där "kinaskor" i satin för endast 149:- nu!

• EhjärtarE

Jag har skor med typ 1 cm klack som jag köpte för 50 kronor på rea i somras. Traditionella fast utan klack. Bild finns i mitt galleri.

Men egentligen, vem tittar på skorna? Någon som kan komma ihåg vad bruden hade för skor på ett bröllop ni varit på?

Svar på tråden klackfria skor åt bruden