Någon mer som gifter sig den 7/2-09
Undrar om det är fler som ska gifta sig nästa lördag alltså den 7 februari? Börjar närma sig lite smått och man känner sig lite nervös.
Undrar om det är fler som ska gifta sig nästa lördag alltså den 7 februari? Börjar närma sig lite smått och man känner sig lite nervös.
Åh vad kul i alla fall en till :) men du har allt klart och så i alla fall?
Vi kommer att ha vigseln i kyrkan bara vi tre sen blir det en överraskning för alla andra, de får veta det efteråt alltså. Kommer förmodligen att äta på restaurang på kvällen och sen blir det säkert någon resa längre fram. Har ju småbarn och då har man inte så mycket pengar att lägga ut inte för att jag hade lagt ner så mycket mer på det om jag hade varit rik. Tycker inte det handlar om hur mycket pengar man lägger på sitt bröllop heller huvudsaken man älskar varann. Vi vill ha det så fort som möjligt avklarat vill ju att vi alla i familjen ska få heta likadant också samt att det är en trygghet för barnen.
Åh vad mysigt ni kommer att få, vi har ingen barnvakt så vår lille får följa med oss. Ja vissa verkar lägga en hel förmögenhet på sitt bröllop och det verkar som att de tror att äktenskapet ska bli bättre om man gör det, men det handlar ju inte alls om något sånt för om man ser på det på ett sånt sätt så är det lite fel anser jag men å andra sidan så visst får de göra de om de vill inte mig emot, det är inte jag som betalar. Önskar också alla en trevlig och helt underbar helg.
Önskar alla en trevlig bröllopsdag, nu är man hemma igen och gift, det känns helt underbart