Inlägg från: majsan72 |Visa alla inlägg
  • majsan72

Någon mer som gifter sig den 7/2-09

Vi gifter oss också på lördag! Allt klart! Ska bli så spännande.....Vi planerade ett bröllop eg 090214 men ändrade våra planer av flera olika anledningar och åker till Stockholms stadshus i helgen. Inte långt kvar nu................

• majsan72

Vi ändrade planerna pga att vi inte hade ekonomi för att få det bröllop vi ville ha. Vi skulle få bidrag av våra föräldrar men de angav aldrig hur mycket de kunde bidra med osv. Känns som att det går så mycket pengar för en dag och vi börjar bli snåla och praktiska av oss....Allt slutade med att vi bestämde oss för att åka i väg och viga oss i smyg (våra föräldrar vet dock..). Vi bor kvar på ett jättefint hotell och har bokat ett fint rum med jacuzzi och bastu + annat mys. Vi äter sedan middag på kvällen med några vänner. Var i helgen i väg och fotade oss och bilden kommer med i vår lokala tidning måndagen efter vi gift oss ..hi..hi. Hur går planerna för er? Vad planerar ni för bröllop?

• majsan72

Jag håller med om att man inte vill att det ska kosta allt för mycket. Bröllop har ju en tendens att rinna i väg i pris. Känner likadant när jag ser hur mycket folk är villiga att lägga på vigselring...............Vi har två små barn som kommer att vara hos farmor och farfar under den kommande helgen, så det blir en rikigt myshelg med min blivande. Hoppas vi alla får en härlig och minnesrik helg!!!!!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig den 7/2-09