Inlägg från: Muntrik |Visa alla inlägg
  • Muntrik

Hej någon mer som ska gifta sig hösten 2010? Då kanske vi kan följas åt här. Med tips ideer och allt anant nyttig info.

Hej!

Vi planerar också bröllop till den 101010!
    Vi ska förhoppningsvis komma iväg o kolla på lokal och kyrka i helgen ska bli så roligt!

Eftersom den 10/10 som sagt var är en söndag så har vi tänkt att ha ett litet bröllop (ca 25gäster) på dagen med middag och tårta efteråt. Sen ska vi åka på bröllopsresa en vecka för att sen helgen efter (alternativt vänta till sommaren) ha en stor fest för övrig släkt och vänner!
    Vi har väl tänkt och försöka hålla en budget på ungefär 30 000kr men vi får väl se vart det hamnar!

• Muntrik

Vi har nog tänkt att försöka ha bröllopet runt två-tre ändå. Men vi har inte bestämt vart vi ska gifta oss än och man får väl anpassa sig lite efter vad dem tycker. Men vi har tänkt oss en kyrklig vigsel.
    Vi gifter oss precis på vår nio års dag också så vi kommer verkligen inte glömma datumet! För vi har ju redan nött på det i nio år!

ettem skrev 2009-02-11 20:25:49 följande:
    Vad kul att se att det finns andra som vill gifta sig 101010 (då kommer sambon ALDRIG glömma bröllopsdagen, hehe...) Vilken tid har ni tänkt gifta er?? Jag vill ha ett förmiddagsbröllop, men då krockar det ju med högmässan i kyrkan, så det får väl bli borgerligt istället. Eller om man hittar en liten kyrka utan någon stor församling, som inte har högmässa.
  • Muntrik

Vi (jag) har också tänkt att försöka hålla mig till höstens färger och ta så mycket som möjligt ifrån naturen!
    Älskar alla färgskiftningar som sker på hösten!

• Muntrik

Vi har redan berättat för alla att vi ska gifta oss gjorde det samtidigt som vi förlovade oss!

Svar på tråden Hej någon mer som ska gifta sig hösten 2010? Då kanske vi kan följas åt här. Med tips ideer och allt anant nyttig info.