Är så ledsen och arg!!! Långt*
Jag förstår verkligen din frustration! Och jag tycker faktiskt främst att det är brodern och inte hans sambo som ska få njuta av bröllopet dvs att kunna få vara bestman till sin bror. Han hade säkert gjort samma sak för henne om hennes syskon hade gift sig.
Jag hade blivit jättebesviken om min sambo hade tyckt att jag minsann ska hjälpa till med barnen istället för att vara tärna till min syster.
Alltså det handlar om max en timme. Flertalet av mina vänner (i USA) får vara ensam med sina barn då deras män reser mycket redan när barnet är nån vecka gammal. Och då har flera av dem 2-3 barn. Man kan ju faktist tycka att hon ska kunna ta hand om sina två barn (dessutom omgiven av släktingar) i en timme själv. Och som flera redan har påpekat så kan man ju alltid kolla med föräldrar eller kusiner om dom kan tänka sig att hjälpa till. Vår bestman kommer också att ha en månad gammal sötnos och hans underbara sambo skulle aldrig komma på tanken att han inte fick vara bestman åt min sambo för att han ska passa barnen.
Men men alla är vi ju tydligen olika. Jag tycker däremot att ni ska prata med brodern och deras föräldrar och kanske lösa det så att dom kan hjälpa till. Lycka till!