Inlägg från: MolsonCanadian |Visa alla inlägg
  • MolsonCanadian

Vänta med sex

Jag tror att det kan vara klokt att inte haussa upp själva bröllopsnatten så att det blir "nödvändigt" att ha sex då. Tycker att det är sundare att ta det steg för steg.

• MolsonCanadian

Låter sunt. Och vad jag förstått är det relativt ovanligt att man har sex just på bröllopsnatten för att man är så vansinnigt trött efter dagen.

Att vara lyhörd och mån om att man tillsammans ska njuta tror jag är a och o för ett gott sexliv.

idans skrev 2009-02-07 23:32:30 följande:
    Jag förstår att sexet är viktigt och att om sexlivet inte fungerar så påverkar det allt annat i relationen också, men jag tror inte sex är allt!Vi är väl medvetna om att det antagligen kommer ta ett tag innan det kommer bli helt fantastiskt för oss, men jag är helt övertygad om att det så småningom kommer bli det! Så måste det ju ha varit för er med era pojkvänner/sambos/partners också...? Vi har pratat mycket om det och vi kan verkligen prata om allt och ingen av oss känner pressen att vi MÅSTE ha sex på bröllopsnatten om det inte passar...Jag ser det inte som en chansning, mer som en investering!
Svar på tråden Vänta med sex