Inlägg från: Sebastiána |Visa alla inlägg
  • Sebastiána

Vänta med sex

MV85 skrev 2009-03-22 12:52:22 följande:
    Jag måste bara fråga när sådant här kommer upp i en tråd...Hur ställer ni er då till om man blir våldtagen och av med oskulden? Räknas det då som att man fortfarande är oskuld "egentligen" eller är det helt enkelt kört för en att kunna ge den "gåvan" till sin partner man väntat på i många år?Förr var man ju smutsig, oren om man blivit våldtagen och ingen man ville gifta sig med en typ... Funkar det likadant i kristna kretsar idag?
    Så är det ju fortfarande i många länder. Många kvinnor blir våldtagna under krig och blir då förskjutna av sina män. Är de ogifta förblir de det. Hon är "förbrukad". Därför kämpar många hjälporganisationer med att förändra bilden av våldtagna kvinnor - så att de som utsätts för övergrepp i krig vågar söka hjälp.
  • Sebastiána

Om man inte haft sex...hur kan man då veta hur speciellt det är? Man vet ju inte hur det känns.

• Sebastiána

johanna anders skrev 2009-03-22 19:44:17 följande:

Jag hade då aldrig köpt en bil utan att provköra den först, för att säga det så =)Min M2B är den bästa jag någonsin haft i sängen och det är en stor anledning till att han fångat mitt hjärta =)Det finns allt för många katastrofer till män där ute! Hade aldrig chansat för att kanske få ett kasst sexliv för resten av mitt liv. MEN det är min personliga åsikt!
    Håller med! Jag och min fästman passar perfekt ihop sexuellt. Mina tidigare pojkvänner har inte alltid varit så bra - de är säkert perfekta för någon annan, men inte med mig.
Svar på tråden Vänta med sex