• Nalle Puh 40

Hjälp, klänningen var nästan lite trång igår...

Hjälp, igår provade jag min klänning hemma hos mamma och den var nästan lite trång över magen fastän jag har tränat massor och slutade med godis efter nyår...

Efterlyser era bästa smalmatsrecept och tips på träning för den ska INTE sys ut i maj...

• Svar på tråden Hjälp, klänningen var nästan lite trång igår...
  • Nalle Puh 40

Brukar gå till och från jobbet, tar ca 30 min åt varje håll men när man börjar vid sju så är det lätt att man tar cykeln istället men det är ju bättre än bil iaf

• Nalle Puh 40

Tycker jag tränar och tränar (3 ggr/vecka + dagliga promenader) men får väl lägga i ytterligare en växel...

• Nalle Puh 40

Ja, tror oxå det eftersom jag ÄLSKAR mat.
    Nu är jag absolut inte stor och behöver egenligen inte gå ner mer men som det är nu så måste jag ha gått upp lite sedan jag köpte klänningen...

• Nalle Puh 40

Jag behöver inte heller gå ner egentligen utan vill oxå vara hälsosam (måste nog vara det är när jag är friskvårdspedagog) utan det var mest att jag fick lite panik när det var lite trångt över magen men jag hade precis ätit och vissa dagar är man ju lite mer svullen, tex innan mens och sånt

• Nalle Puh 40

Nej, banta blir det väl inte men ska försöka äta sundare och träna mer hur nu det ska gå eftersom jag redan gör det

• Nalle Puh 40

Har faktikst börjat att byta ut lite bröd mot knäckebröd, gott men bröd är godare...

• Nalle Puh 40

Har letat fram min stegräknare, idag är det 15640 hittills

• Nalle Puh 40

Åkt en timme längdskidor, kul att kunna förena nytta med nöje

• Nalle Puh 40
    zeddy skrev 2009-02-13 16:46:53 följande:
    Jäkligt bra jobbat!!Nalle Puh 40 skrev 2009-02-13 16:32:34 följande:
    16256 idag, hittills och jag ska gå till och från jobbet idag oxå
  • Nalle Puh 40

Usch, inte ens 4000 steg idag men vad gör man när man jobbar och inte kan gå ut men snart blir det vattenaerobics

• Nalle Puh 40

Vilken är din bästa "magövning"?

Svar på tråden Hjälp, klänningen var nästan lite trång igår...