Inlägg från: Kajsalisan |Visa alla inlägg
  • Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

... När man tycker att ALLT är förstört när tryckfels nisse varit framme i inbjudningskorten. allt tillbaka igen.. MORR

• Kajsalisan
    bongen80 skrev 2009-02-15 22:09:34 följande:
    skyldig jag med....och när man väcker samme stackars m2b med orden: "jag har hittat den perfekta utgångsmarschen" vem f-n bryr sig halv 2 en torsdagnatt...?
    Man vet att man ska gifta sig när man tycker det känns rätt bra när fler gör så! (fast jag tror det var en tisdagsnatt..) ;)
  • Kajsalisan

När man ser bröllopsmässan som något lika stort som melodifestivalen

• Kajsalisan
    EhjärtarE skrev 2009-02-17 13:42:26 följande:
    När man kan hela bröllopsbudgeten utantill!(Sjukt rolig tråd förresten)
    och sen kommer undan med något lite billigare!! helt galet vad glad man blir då!
  • Kajsalisan
    bongen80 skrev 2009-02-17 18:28:34 följande:
    haha nej...det var mest på skoj faktiskt....fråga dom på skoj men det var inte så uppskattat. förstår iiiinte varför?? )
    Jätteunderligt!!! hahaha
  • Kajsalisan

När jag och sambon sitter och provsjunger olika bröllopslåtar till festhäftet... väldigt roligt btw!

• Kajsalisan
    MrsCoverdale skrev 2009-02-18 17:44:46 följande:
    När man faktiskt blir lite stött i kanten (och inte så lite less) när folk fäller kommentaren "Mäh, det är ju bara en kväll, jag kan inte förstå hur man kan lägga ner så mycket tid och pengar..bla bla bla.."
    Hahah så tänkte jag med.. när jag var "ung och naiv" och inte inser vilka klipp man gör genom att köpa en klänning på rea för "bara" 3000.. osv.. hehehe så låt dom hållas..
  • Kajsalisan

när man får en lite skrumpen karl som mumlar om "sliskigt hollywoodbröllop" när man kastar ur sig 30 idéer på bordsdeokrationer/ servettvikning/borsplaceringar.. osv.

• Kajsalisan

Man vet att man ska gifta sig när man vaknar med ett ryck och ska bara räkna ut vad det kostar att trycka 98 festprogram a XX summa..Crazy I tell you!!

• Kajsalisan

hahaha..Hur gör man det?? hamnar under 15 kartonger pärlemofärgat papper?:D:D:D

bongen80 skrev 2009-02-20 20:18:01 följande:
    när man ringer fritidspersonalen o förlänger tiden åt barnen för att man "fastnat" på panduro....
Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..