Inlägg från: Kajsalisan |Visa alla inlägg
  • Kajsalisan

Man vet att man skall gifta sig när man..

Man vet att man ska gifta sig när man känner att man kan ta på sig att planera vickans bröllop med, bara för att det är ¨så roligt!!!!

• Kajsalisan

Hahahahahaha Underbart! Ska inte säga något innan jag vet hur jag är, budgetklänningen (som jag föll för pladask!) men undrar nu om tygkvalitén. :S Hoppas det blir bra

bongen80 skrev 2009-02-24 20:01:09 följande:
    jag vet att jag ska gifta mig när alla planer på att köpa billig klänning nu gått åt h-vete och upptäckt att jag är precis lika kräsen som alla andra o vill ha DRÖMKLÄNNINGEN. Det har resulterat i inte mindre än 2 klänningar i garderoben som ska säljas och nu ska det beställas ny från Kina.....Suck!
  • Kajsalisan

Hahaha, är ju som att ha ett förhållande man har sin, men sneglar åt andra.. Men men SE MEN INTE RÖRA!! hihihihi

sommarbrud2010 skrev 2009-02-24 21:36:31 följande:
    Men på tal om det:Man vet att man ska gifta sig när man trotts att man redan köpt en klänning som man älskar inte kan låta bli att titta på alla andra vackra klänningar. Varav M2B frågar, ska du köpa en till du har ju redan en. Varpå man svarar, ja men jag ska bara titta lite vem vet... :P
  • Kajsalisan

Man vet att man ska gifta sig när man sitter och gör sin egen caketopper och har gjort placeringskorten 1 mars när man gifter sig 4 juli..

• Kajsalisan

När man har lite ångest, inte för stress, inte för att man inte vet hur man vill ha det men för att allt börjar bli klart och det är flera månader kvar!!! Måste hitta på något drastiskt.. Som att få någon annan gift! :))

Och att man börjar känna igen folket på BT, men det kanske inte är för att man ska gifta sig, utan att man hänger för mycket här

• Kajsalisan

..när man kommer på den "briljanta" idéen att ha fjärillar som bordsplacering, och börjar klippa ut 100 blå fjärillar klipper sig i tummen och blodar ner hela vardagsrummet.. Men fina fjärillar blir det

• Kajsalisan

När man aktivt letar gördel för att slippa göra något allt för ansträngande när det gäller diet och motion innan bröllopet =))

• Kajsalisan

Åhh.. Do tell more!! Hur ser den ut, var har du köpt den å viktigast, håller du in den på de rätta stället?

anja1661 skrev 2009-04-24 22:27:47 följande:
    hahaha klokren på mig!! har precis köpt en jättefin faktiskt!
  • Kajsalisan

anja1661- Jag tänkte faktiskt testa lindex först, har inte en jättebudget att lägga på underkläder. Men den "krullar sig inte om man har den en längre stund? Kanske du inte vet än iof? Men tusen tack för tipset!

• Kajsalisan

man vet att man ska gifta sig när man faktiskt diskuterar gördlar..

• Kajsalisan

hAHAHAha.. Känner verkligen igen det där med ränder.. Man blir ju knäpp. Tror jag bytte kläder 5 gånger i lördags när jag var ute. För att minimera linjerna..

• Kajsalisan

Man vet att bröllopet närmar sig när man räknar ner i veckor.. Sen att man inte glädjer sig åt att man får färg utan svär över att "faaan nu har jag fått ränder!"

Svar på tråden Man vet att man skall gifta sig när man..