Inlägg från: feministbrud |Visa alla inlägg
  • feministbrud

hjälp, vad tusan gör jag nu????

Spelar det någon roll vad tärnorna har på sig? Och om det gör det, betalar inte du dem isåfall? Mina tärnor hade på sig helt olika klänningar, så jag antar att jag inte förstår problemet

• feministbrud
    Quicksand skrev 2009-02-13 12:58:11 följande:
    här är vi rätt på hugget märker jag.....för det första så skulle dom inte köpa klänningarna, utan hyra så hon behöver aldrig använda den igen!För det andra så är det dom själva som har valt ut klänningarna och vi har tillsammans bestämt hur hela följet skall se ut, vilket förstörs nu när det ändras.....
    Jag måste säga att jag har full förståelse för att man får kalla förter vad gäller att hyra en klänning för 2000 kr. Det är en sistaminutenresa till turkiet om man har tur. Varför är det så viktigt hur brudföljet ser ut? Och varför kan du inte själv lägga ut för klänningarna om det är så viktigt?
  • feministbrud
    Quicksand skrev 2009-02-13 15:01:39 följande:
    TOOTICKI: Förlåt, men du verkar vara den ända som inte riktigt förstår mig i denna tråden........ problemet är att dom börjar backa ur för att det händer så mycket i deras liv just nu! Men då tycker inte jag att man ska säga att dom gärna är och lovar mig för att sedan tveka när det närmar sig...
    Men har du talat om för dem att du gärna betalar klänningarna om det är där skon klämmer?
Svar på tråden hjälp, vad tusan gör jag nu????