hjälp, vad tusan gör jag nu????
Lite munhugg i denna tråden... så kan det bli... Inte för att fortsätta detta, men jag tycker personligen att om man har tärnor så är det väl för att man vill ha sina närmsta vännr omkring sig. So what om de är gravida och inte kan ha samma klänning! Det är väl förövrigt jättemysigt om hon är gravid. Funkar det inte ifall de köper enkla klänningar som liknar varandra, samma färg och stuk. Om det dock är jätteviktigt för dig att de skall ha fina tärnklänningar så kanske du får betala då. I mina öron låter det annars som att du tar din m2b:s syster bara för att hon betalar själv. 2000kr tycker jag för övrigt är jättemycket pengar för att hyra en klänning för att man skall vara tärna. För de pengarna eller mindre kan man isf köpa sig en jättefin klänning (som man kan använda senare också). kan de eller du inte köpa två billigare (dock ändå fina) ljusa klänningar och ha något som matchar dig i färg eller smycken. En scarf, små väskor etc... Annars känns det lite som om att du kan ha vem som helst som tärna om det bara gäller att de har rätt kläder på sig...