Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!
Men, vad bra!!! Allt man kan få för att minska utgifterna är ju ett plus! Speciellt när budgeten, som vår, råkat springa iväg lite...
Men, vad bra!!! Allt man kan få för att minska utgifterna är ju ett plus! Speciellt när budgeten, som vår, råkat springa iväg lite...
Nä, jag håller med! Man vill ju ha med allt!
När gifter ni er, förresten?
7 mars, så det börjar närma sig nu!
Hon ska sjuna
Du är allt
Halleluja, med svensk bröllopstext
och Curly Sue
Har ni bestämt låtar till vigeln?
Man tjänar sjukt mycket på öl och sprit, speciellt, om man är några stycken! Annars går det väldigt mycket på resan, som vi räknade iaf. Nu hade vi turen att min bror skulle till Lund för att hälsa på en vän, så han åkte över åt oss. Vinet har vi köpt på bolaget, men på resterande tjänade vi ca 3000:- på att köpa i tyskland. Då betalade vi halva färjebiljetten, och halva bensinkostnaden också.
Ja, då har ni ju några kronor mindre i resekostnad än oss!
Madam Mim skrev 2009-02-17 14:37:19 följande:
Vi beställde våra från kortdesign. Tror vi betalade typ 600 för 25 kort + kuvert, inklusive tryck,frakt och lite tillval. Tyckte det var helt överkomligt!
Ja, det drar iväg lite om man vill betälla allt! Vi tog bara inbjudningskorten därifrån, och nu sitter jag och knåpar med fest- och vigselprogram, samt placeringskort här hemma...
Vi kommer köra rätt traditionellt, med Medelsohn in, och Jämtlanddsången ut, (då vi båda är från Jämtland) Ut kommer min mamma att spela på fiol.
Den är så underbart vacker! Vi hade funderat på den till kyrkan, men så hade sambons kusin den på sitt bröllop i slutet av förra året, så det kändes inte så kul, då...
Lycka till!!!