Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!
Vi hade Anna Thurfjell. Världens undrbaraste och hur proffsig som helst! www.annathurfjell.se
Vi hade Anna Thurfjell. Världens undrbaraste och hur proffsig som helst! www.annathurfjell.se
Rekommenderar henne verkligen!
Vad avundsjuk jag blir att ni bestämt er! Här sitter vi och bläddrar och får till ALLDELES för många!!!
Vad kul! Blir det hon som fotar åt er, kanske?
Har inget förslag på vad som är rimligt, men vi betalade 4500:- för vårt paket, med album och lite förstoringar. Då var hon med från 1½ timme innan vigseln, och i kyrkan, samt efter vigseln på kyrktrappan. Så totalt ca 2½ timme.
Pröva ringa henne! Oftast vill hon träffas och prata, innan hon skickar offerten!
Vi hade dem, och mer serviceinriktad människa får man leta efter, plus att maten var UNDERBAAAR!!!
Hon erbjuder ju en bröllopskoordinator-tjänst oxå, om man vill ha det!
Jag tycker man fick jättemycket bra råd av henne, om typ allt! Hon var verkligen superengagerad när vi gifte oss! De fixade till och med så att vi fick komma in och duka flera timmar tidigare, genom att ringa killen som hyrde kvällen innan, och be honom börja städa i "stora" rummet, så vi kunde duka, medan de städade resten !
Vi hade ost- och skinktärningar!
Jag har några knoppa-lakan till övers, annars, som vi aldrig behövde...
Vi fick den på mailen!
Madam Mim skrev 2009-04-06 18:15:31 följande:
jag fick köra brottning med sumodräkter på min hippa, och mannen fick bowla och köra inomhuspaintball på megazone...
Det var vi och gjorde med jobbet! Skitkul! Tror det kostade 200 kr/2 timmar...
Nackdelen är väl att man är typ 3 i varje lag, så man blir ju uppdelade, och träffas inte så mycket under tiden... Beror ju på hur många man är oxå! Men så kul! Och snacka om träningsvärk eferåt!
Kan kolla med mina kompisar som fixade det! Återkommer!
Man var inte jättesvettig, men om man ska parta lite efteråt, skulle jag bog vilja duscha...