Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!
Nu har de stängt vår gamla, så hör kommer en ny! =) Den gamla återfinns på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3153478.html
Nu har de stängt vår gamla, så hör kommer en ny! =) Den gamla återfinns på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3153478.html
Nä, jag håller med! Man vill ju ha med allt!
När gifter ni er, förresten?
Vi gifter oss 25 juli nu i sommar :) När är det dax för er? Och du vad ska Linda sjunga för er?
7 mars, så det börjar närma sig nu!
Hon ska sjuna
Du är allt
Halleluja, med svensk bröllopstext
och Curly Sue
Har ni bestämt låtar till vigeln?
Oh va bra låtval!! Nä jag har inte bestämt ännu!! Måste ta tag i det där!!
Oj.. jag bokade jätte sent i så fall.. I februari någon gång. Och då var lägergården bokad hela sommaren.
Vi har bokat kl 16.00. Men jag tror jag kommer avboka den så vi kommer nog vara i tavelsjö kyrka istället. Vi blir så många, så jag tror inte vi kommer rymmas i svedjan. Finns ju tyvärr inte så många sittplatser där.
Till tyskland. Fy så smart. Någon plats kvar i bilen???
Madam Mim skrev 2009-02-17 08:52:59 följande:
miaumeå: välkommen hit!
madame mim: åh, jag skulle också vilja ha möjlighet att åka till tyskland och handla alkoholen!! men men, vi får nöja oss med bolaget
det som saknas till våra inbjudningskort nu är sidenbanden och kuvert. ska nog försöka få till att skriva ut dem, skära till dem och klistra på pärlorna i helgen. någon kväll nästa vecka får vi knyta sidenbanden, skriva ut adresserna och stoppa i kuverten och skicka iväg dem
ska kontakta några olika cateringfirmor i veckan för att få offerter på kalla bufféer utifrån lite önskemål på mat.
Man tjänar sjukt mycket på öl och sprit, speciellt, om man är några stycken! Annars går det väldigt mycket på resan, som vi räknade iaf. Nu hade vi turen att min bror skulle till Lund för att hälsa på en vän, så han åkte över åt oss. Vinet har vi köpt på bolaget, men på resterande tjänade vi ca 3000:- på att köpa i tyskland. Då betalade vi halva färjebiljetten, och halva bensinkostnaden också.
Vi bor i Stockholm så vi behöver inte köra ända från Umeå tack och lov. Kollade upp och jämförde priser från systembolaget innan vi bestämde oss, vi tjänar totalt ca 4000.- det man tjänar mest på vin och öl. en öl kostar ca 2,50.- och 3liter vin ca 70.-
Vi ser det hela som en lite minisemester så därför åker vi trots att vi inte tjänar så mycket.
violla: Det är inte fullt i bilen dit men hem är den proppfull. 18 kartor öl och 90 liter vin m.m.
Ja, då har ni ju några kronor mindre i resekostnad än oss!
Madam Mim skrev 2009-02-17 14:37:19 följande:
Vad roligt att fler hittat hit! Välkommen "miaumeå"!!!
Så kul att du hittat klänning, det är som en stor sten faller från ens bröst när den är inhandlad.