Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Udda önskemål från tärnan... Hur avstyra det på ett fint sätt??!

Jag har sett jättemånga såna här trådar om tärnor!

Detta är ju din BÄSTA vän! Varför kan hon inte få vara sig själv?? Är det så viktigt att hon ska passa in i "inredningen"?
    Nää jag hade blivit så ledsen om jag var hon..

• MulleNuh

Mm ok. Nä men be henne att vänta och göra dreads efter ditt bröllop. Det borde hon väl isf förstå.. Som du skrev. eftersom hon frågar så betyder det ju att hon vet att det KANSKE blir ett nej.

Vill nu skrev 2009-02-14 09:28:06 följande:

Absolut får hon vara sig själv, men det här med dreads kändes lite "over the top". Det är inget hon själv har funderat på förut, utan hon kom på det för att hon ville fixa håret till mitt bröllop. Och när hon frågar, så måste hon ju vara medveten att hon kan få ett nej också!Hade jag förbjudit henne att vara sig själv hade jag bett henne plocka ut sin piercingar, och dolt sina tatueringar i en långärmad klänning, men det gör jag INTE.
  • MulleNuh

Fast är ni rädda att bli outshined?! Det är INTE jag!!

• MulleNuh

Nej för sjutton!!

Trudilutt skrev 2009-02-14 09:42:26 följande:
    hahahaha... Kommer inte hända här hhahaha!!!
  • MulleNuh

haha ja det är ju sant iofs.

Vill nu skrev 2009-02-14 09:44:51 följande:

Inte direkt så som jag får känslan att du menar, mer bara att folk ska haka upp sig eller störa sig på det, så att de glömmer bort det "viktiga".Vet barahur jag själv blir om någon typ förläsare eller så, har något udda för sig. Minns en lärare i gymnasiet som svalde jättehårt när hon skulle prata inför oss, så man hörde aldrig vad hon sa, utan räknade bara gångerna hon svalde...
Svar på tråden Udda önskemål från tärnan... Hur avstyra det på ett fint sätt??!