Inlägg från: Lady o Lufsen |Visa alla inlägg
  • Lady o Lufsen

Forlossning...

Det här har säkert redan sagts:
    Du har då lyckats att få en väldigt dålig bild av förlossning...så illa som du beskriver det behöver det INTE vara

• Lady o Lufsen

Nehej du, jag syftar INTE på dig- då hade jag citerat dig

Jag svarade på TS fråga i trådstarten!

jaaleme skrev 2009-02-14 18:25:46 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-02-14 18:11:58 följande:
    syftar du till mig?? Jag har ju prövat att förklara att även om det kan gå mindre smärtfritt så klarar man det och också av den anledningen så sa jag att jag inte skulle skriva ner min födselhistoria.. Kom med råd om hur hon skulle bli av med sin födelseskräck eftersom jag också hade det och kunde känna igen mig i hennes historia.. ´Säger det igen, visst jag hade en tuff förlossning - alla har absolut inte det som jag, är ju faktiskt en minoriet men TROTS det så kan jag ju tänka mig att göra det igen.. Innan jag hade fött och alla sa att det går sååå bra, enkelt, kvinnor har gjort det i alla år osv. det hjälpte inte mig för jag trodde inte på dem så i mitt stilla huvud så är det väl bättre att någon som det inte gick som en dans på rosor för säger att: Vet du va, det gjorde skit ont men jag skulle trots 35 kilos viktuppgång och 24 timmars värkar göra om det, eller??Jag hade blivit grymt besviken om alla bara berättade hur fantastisk allt är och så när jag själv ligger där så är det tvärt emot.. Bättre är det väl att veta att det kan bli tufft, men det går och man klarar det och efter så kan du vara stolt över vad du och din kropp klarat av???
  • Lady o Lufsen

Ingen fara!

jaaleme skrev 2009-02-14 18:27:02 följande:
    Lite hormonell om dagen, beklagar...
Svar på tråden Forlossning...