Inlägg från: novia72 |Visa alla inlägg
  • novia72

Forlossning...

Fattar inte poängen med den här tråd? Vad är det du vill höra? Att någon annan ska säga till dig att du INTE får skaffa barn?

1) att vara gravid är skitjobbigt: du blir klumpig, orörlig, går upp i vikt, får åderbråck,hängbröst,hängmage & INGET KAN VARA SÅ UNDERBART SOM ATT KÄNNA DITT BARN VÄXA i dig.
    2) att födda GÖR ONT SOM FAN - inget du ens kan föreställa dig- & sekunden senare tänker du: Jag vill ha en till nu!
    3) Barn gråter, skriker, väcker dig på natten, kostar pengar, skiter ner, gapar, kostar, påverkar föräldrarelationen etc etc...ja.... & livet är underbart.

• novia72

Sebastiana: då skulle jag säga så här till dig: LÅT INGEN ta ifrån DIG rätten att få uppleva detta!!! Människor förändras - jag har en dotter som är 20 år- & jag är nu gravid i 6:e månaden ;) - MEN som kvinna kan du inte besluta dig att födda när du är 48+ - tänk på det!!! ;) - det KAN män.

• novia72

...jag har fått två underbara döttrar som sovit 22.00- 06.00 varje dag sedan DAG ETT! dyra blir barnen OM DU GÖR dem dyra...annars finns det som finns ... ;) Just det, och mina båda förlossningar var underbara!!!

Svar på tråden Forlossning...