Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
Vi!!!!!!! Vi ska gifta oss i Stockholm :) Var gifter ni er? Vi håller på att kämpa med inbjudningarna just nu, kommer nog skicka ut dem i mitten av Mars redan, då många gäster kommer ifrån USA.
Vi!!!!!!! Vi ska gifta oss i Stockholm :) Var gifter ni er? Vi håller på att kämpa med inbjudningarna just nu, kommer nog skicka ut dem i mitten av Mars redan, då många gäster kommer ifrån USA.
Min mamma visade upp en "prototyp bukett" som hon hade satt ihop idag med orchideer, så himla fin! Annars har vi inte så många detaljer planerade ännu. Smarie, vart gifter ni er? Vi ska gifta oss i Katarina kyrka. Både jag och min blivande är 28.
Ska ni ha tärnor? Har ni frågat dem redan?
SMarie; Vi ska ha festen på mäster mikael som ligger precis bredvid Katarina kyrka. Vart ska ni vara?
Prazzen; jag har också beslutsångest över klänningen... ska faktiskt gå och prova några i helgen. Kanske hittar "the one" då...
Wohoo! 6 månader!! Känner mig helt plötsligt lite stressad...
Min m2b friade till mig med en super vacker ring i vitt guld med en 0.75 ct diamant (solitär), helt underbar!!! Så jag kommer nog att leta efter en väldigt enkel vigselring.
Är det någon som ska ha ett färgtema?
Det låter som om det kan bli hur bra som helst, vi har pratat lite löst om rosa/silver/vitt till vårat...
Har också börjat fundera på musik, mina två bröder kommer att spela gitarr i kyrkan och sjunga "I'm yours" med Jason Mraz och "If I were a carpenter" med Bobby Darin.
Vilka fina inbjudningskort! hur många kommer ni att vara? känns som om det kan bli mycket jobb att pyssla ihop många sådana. Men om man tycker att det är kul så är det iof inga problem. Har själv inget tålamod, försökte mig på att göra egna inbjudningar men gav upp innan jag ens hade gjort klart det första, så vi kommer nog beställa... ;)
Jag älskar den sången! Så himla fin :) Ska ni ha den?
Iiiih!!! Idag har vi beställt inbjudningskort OCH brudklänning!!!!! Känns som ett stort steg i rätt riktning!! Är så glad, ska sätta in bilder när den kommer så ni får se hur den ser ut!!
Jag skickade efter en ifrån Kina:
www.littlecoral.com/v9409fstrapless-aline-chiffon-wedding-dressbeach-bridal-gown_p13837.html
Jag har hört andra här på BT som varit nöjda med littlecoral, så jag tänkte att jag kunde chansa då den är så billig. Annars har jag ju tid att gå och titta efter någon annan
Vad kul med inbjudningskorten, vi tänkte göra egna men då det första såg ut som om det kunde varit gjort av en 5åring så bestämde vi oss för att skicka efter några söta kort ifrån claigraphen.se.
Våra kostade 6.50 styck + 250 för tryck. Jag tror att det blev ca 870 kr för 65 st.