Inlägg från: SMarie |Visa alla inlägg
  • SMarie

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Plötsligt började jag tänka på vad man ska ha för sånger i kyrkan... damn it nu är det kört...

• SMarie

Jo vi funderar lite runt typ fields of gold, true colors och somewhere over the rainbow med israel kama...någonting...
    En vän till oss ska sjunga, han har varit med i Orphei drängar så det blir nog bra oavsett.

Jag hade gärna fått min klänning uppsydd. Din kommer ju att vara perfekt för just dig...Avundsjuk!!!

• SMarie

oh Maestro var inte dum den... Bra med tips.

• SMarie
    andbeyond skrev 2009-02-25 11:32:44 följande:
    Jag älskar den verkligen. Sen att filmen är helt underbart romantisk hjälper ju. Min M2Bs moster är helt kär i den filmen så hon kommer nog börja gråta efter första tonen :P
    Ja filmen är sådär lagom tacky, en riktig feel good film. Ni får se till att hon har många näsdukar med sig...

Hur många ska ni bjuda?
  • SMarie
    andbeyond skrev 2009-02-25 12:22:24 följande:
    )Hur många bjuder ni? Var ska ni gifta er?
    Vi kommer att bjuda 70 pers. och gifter oss i stockholm, hedvig eleonora kyrka.
    Vi har catering. skönt tycker vi, men ack så dyrt...
  • SMarie

Nattugglan 82 skrev 2009-02-26 07:43:55 följande:

Hoppas på fint väder eftersom vi ska fotograferas i de vackra omgivningarna runt Ramnakyrkan :) JoJ Sept09 skrev 2009-02-23 09:24:25 följande:
    Det vet väl alla.. den 22 augusti 2009 är det strålande sol och ljumma vindar över hela landet... hihihi!!!
  • SMarie

the day is the day and no one can take it away from us not even kronprinsessan...
    Gud jag ber om ursäkt...jag är onykter...hehehehe!!!!

• SMarie

Vi är rätt många nu, härligt!!!
    Mår lite bättre idag...hihi

Ska iväg och träffa fotograf idag...

• SMarie

Vi har precis skrivit klart alla adresser på våra inbjudningar..puh!

LB5 skrev 2009-03-01 18:02:14 följande:
    Jag skickade efter en ifrån Kina:www.littlecoral.com/v9409fstrapless-aline-chi...Jag har hört andra här på BT som varit nöjda med littlecoral
    Jättefin klänning!!!

Prazzen: Jag är också grymt imponerad att du ska fixa egna inbjudningar, vi har beställt våra färdigtryckta och klara.
  • SMarie

De som vi beställde kostade 16 kr styck.

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09