Inlägg från: Nippran |Visa alla inlägg
  • Nippran

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09

Nja, skorna kommer att passa...hoppas jag :S De kommer att passa i färgen, ivory, i alla fall. Jag har ett par andra skor i samma klackhöjd som jag har använt mig utav när jag tog måtten för klänningen.

• Nippran

Tack! Nä, jag har precis beställt den och det kommer att ta ca 10 veckor innan jag får den. Det samma gäller tösens klänning.

• Nippran

Det ser ännu bättre ut i verkligheten! När man står utanför mitt i ett industriområde så tänker man...njä, vad fan...och sedan när man kommer in och får se lokalen och den fina inglasade verandan och bryggan: YES! Om man är mer än 50 pers så kostar inte lokalen något och de dukar och städar och håller med personal.

• Nippran

har du någon bild på klänningen? nyfiken...

• Nippran

Nä du, Ozzie, det är dags för den här nattugglan att sussa kudden stenhårt.
    Trevligt att snattra med dig!

• Nippran

Vad vacker klänning!!!
    Vi kommer att ha en kuvertavgift: brudskål, buffé och tårta = 500 kr/pers (250 kr barn under 7 år.) övrigt ex. dryck betalar varje person för själv.

• Nippran
    Thewedding skrev 2009-03-24 19:24:29 följande:
    Vad ska ni som ska gifta er den 22 aug ha för mat på erat bröllop ? Vill ha massa tips och förslag.
    Vi kommer att ha en buffé - vårbuffén. Du kan kika på www.brygganunderbron.se. Och så kommer vi ha bröllopstårta.
  • Nippran
    andbeyond skrev 2009-03-24 22:39:32 följande:
    Vi kommer ha Hjort från trakten med potatisgratäng och sås,sallad. Till förrätt blir det något med svamp (hemmaplockad) och till efterrätt hemmagjord björnbärsparfait. Kommer alltså göra maten själva. Blir en bröllopstårta och lite fikabröd till kvällen.Imorgon landar våra inbjudningskort i postlådor :D
    Det där lät riktigt smarrigt!
  • Nippran

Är lite surmulen för att det troligen inte går att få min vigselring med olikfärgade safirer/diamanter...*muttrar*...ska kolla upp med annan smed imorgon... :(

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09