Någon mer som gifter sig 22/8 - 09
[/citat]
Har inte fått iväg dom än *skäms* men ska försöka ta mig i kragen imorgon.
men det är mycket pyssel att få iväg dem och det är ju ingen fara på taket för den delen heller.
Så sant! Det känns riktigt kul när svaren dyker upp och man kan bocka av dem i listan.
Jag har dock fått beskedet att en av mina närmsta vänner kanske inte kan komma. Hennes mamma och moster firar sin 60-års dag samma dag och den kan de inte flytta på :( Men hon ska se om hon kan hoppa över deras dag...skulle visst vara avhängigt om hennes bror skulle gå eller ej...
Ja, det hoppas jag med! Dessutom är hon även min frisörska...men det går ju alltid att hitta någon annan som fixar håret men inget kan ersätta henne som vän.
Hur går det med din övriga planering?
Jo, det är väl på det stora hela nästan klart.
Jag har i dagarna fixat mina underkläder :)
Det som är kvar är m2bs skjorta, ev skor, manschett knappar, slips. Ev frisörska, kolla av dukningen/dekorationen - har bl.a. köpt murgröna som ska få växa till sig, beställa brudbuketten samt tärnbukett och corsage.
Jag vet inte vad mer som ska fixas just nu som jag kan komma på. Vi ska skicka in alla papper i nästa vecka.
Jodå, det går bra med planeringen. Vi har precis fått meddelande att våra kläder som vi har beställt håller på att bli färdiga :)
Är mycket glad! Jag har fått min klänning så jag kan hämta den på posten på måndag :)
Det blir kul för dig när folk börjar höra av sig :)
Ja, jag är jättenyfiken. Skulle helst vilja hämta ut den imorgon men det hinns inte förrän om måndag :( Lovar att bild kommer upp om ett litet tag...
Jag har även fått beskedet att näbbklänningen ska vara klar till slutet på nästa vecka. Jag kan tänka mig att vi får den veckan därpå.
Jag har idag skickat iväg hindersprövningen och efternamnsbyte :)
Jag har hämtat ut min klänning idag. Den var jättefin och välgjord men den var tyvärr för lång, nästan 12 cm :(
Jag hoppas att de kommer att ordna det för mig...skickade ett mail idag om att den behövs justeras.