Dags att få gnälla lite
Ja du...då ska jag också gnälla lite Jag fick livmodercancer och blev opererad för ca 3 månader sen. Värre tyckte jag att det var när provresultaten kom: Det är inte över än..fick reda på att det blir en till operation i April. Det su**er helt enkelt!! Så..nu har jag gnällt färdigt! =)
MV85 skrev 2009-02-15 21:07:34 följande:
Så börjar jag väll i denna tråden oxå... Eftersom jag faktiskt skapade den för att jag behöver den just nu..Jag kommer antagligen ha konstanta ryggsmärtor resten av mitt liv - vilket betyder att jag kommer antagligen aldrig kunna fungera helt normalt igen.Det är tveksamt om jag kommer kunna jobba igen - någonsin, o försäkringskassan tycker inte jag är sjuk för att läkarna inte kan förklara varför jag har de smärtor jag harA-kassan betalar inte ut några pengar - för jag är sjuk och kan inte arbeta...Försäkringskassan betalar inte ut pengar för att läkarna inte kan förklara varför det gör ont.Jag FÅR INTE jobba för att tjäna pengar - för läkarna vet inte vad det får för effekt på min ryggDessutom har jag kanske åkt på livmoderhalscancer.. Jag vet att det är långsökt när man är så ung som jag är - men det är ändå en mycket reell verklighet för mig.. Idag känns allt bara för mycket... Antar att det är för att jag ska på ytterligare provtagningar imorgon igen..