I vått och torrt (del 5)
Jag är här! *vinkar*
Jag är här! *vinkar*
*kraaaaaaaaamar*
Usch då, lilla du! Är det inte typiskt att "han blir sur för att han tror jag är sur, när jag i själva verket är ledsen..." Det känner jag igen! Det är tur att min man är betydligt mindre långsint än vad jag är
Men du, vad skönt att alla värden var bra och att allt ser bra ut med knytet! Ni får glädja er åt det ikväll, när ni förhoppningsvis är sams igen...
*skickar dagens tredje styrkekram* fler som behöver?
Min man i ett nötskal!
Är det inte därför vi hänger i den här tråden?
Skicka med en sån apparat tillsammans med t-shirten, Ingenjöris!
Ja, gratta för sjutton! Sorry, jag började prata om tårtan...
Blommis - Infobrev? Med instruktioner?
Lanovia - Vad skönt att magen känns bättre. Blir ju orolig! Vi BIM:ar väl ungefär samtidigt?
Ore - Det är inte så konstigt att du känner så. Det är ju som sagt mycket känslor och en stark längtan. Jag brukar dock tänka att det är ju inte midre chans för mig att bli gravid bara för att någon annan har lyckats... Jämför med om jag och en kollega har sökt samma tjänst och hon får den. Den ena utesluter ju inte den andra, liksom...
Ingenjör - släng med en bok när du ändå skickar t-shirten och tankeläsarapparaten
Jag är förresten 31 (ochetthalvt)
Twixiee - Min kropp började kännas helt annorlunda när jag slutade med p-ring. Jag har haft alla graviditetssymptom (ömma bröst, illamående, molvärk i mage, ljumskar & korsrygg, trötthet med mera) flera månader utan att vara gravid, men det är kanske så min kropp fungerar utan hormoner.
Förra månaden hade jag dock bara en ynka blödning och inga symptom alls, men jag var inte gravid då heller. Sen kan det ju hända olika saker i kroppen även om det inte resulterar i en graviditet. Tex kan ju ägget bli befruktat och fästa men inte vara starkt/friskt nog för att "överleva". Alla månader har man ju inte ägglossning heller, då kan ju kroppen kännas annorlunda kring mens. Allt detta gör att det är fullt normalt att kroppen uppvisar vissa symptom någon månad och andra/inga symptom någon annan månad.
Den här trådens motto (iaf mitt) är ju att "Tills motsatsen är bevisad är det bara en fis på tvären"
Därmed inte sagt att du inte är gravid, men det kan ju ett test enkelt svara på
*gör highfive för att vi är så synkade*
lanovia 08 skrev 2009-02-18 08:21:43 följande: