I vått och torrt (del 5)
När jag lyser med lampa så ser jag dem, men de blir starkare längre tid efter testet. Man ska ju läsa av dem inom 10 minuter, så jag vet inte...
När jag lyser med lampa så ser jag dem, men de blir starkare längre tid efter testet. Man ska ju läsa av dem inom 10 minuter, så jag vet inte...
Aha, så det är thailändska test som är da shit?! Du har inget kvar, Ingenjören?
Ore, jag tänker att digital är ju liksom antingen eller, så om det nu är väldigt svagt/för tidigt så blir det nog ändå negativt på ett digitalt? Det måste väl oavsett ha uppnått en viss nivå för att visa posistivt?
Sedan jag tog ut p-ringen i augusti har cykeln varit på 28-32 dagar (35 en gång, då jag misstänkte tidigt mf). Det kan ju också vara så att kroppen helt enkelt hoppar över indianerna denna månaden eller att cykeln har cyklat vilse. Konstigare saker har väl hänt?
Blommis, det positiva är ju att om du fokuserar på jobbsökandet så innebär det kanske att du har mindre tid att fokusera på barntillverkning?
Ja, jag avvaktar och testar igen på.... säg, fredag? Det är ju inte så mycket annat att göra
Tack gulliga ni, för stöd och tumhållning!
Inte ett dugg knäppt! Man ska nog avhandla hela registret av tankar och känslor, det tror jag är ganska naturligt. Det är ju trots allt ett ganska stort beslut, inte som att köpa nya gardiner direkt . Dessutom är det ju som du säger, att det är ganska behagligt att ha kontroll på sin vardag, vilket man väl knappast har varken under eller efter barntillverkningen...
Visst är det så! Plötsligt händer det
*kramar en extra gång för att vara säker på att livlinan når ända fram*
JA! Heeeelt galet! Men du verkar ha fått så bra support och stöd av de kloka tanterna (??) i den tråden, så jag nöjer mig med att skicka en stooooooor kram till dig, din son OCH din man!
Okej, slänger med en kram till hundkojan också!
...och en till liftaren!
*väntar också på en skiva nybakt blomissbröd med smör och ost som smälter, dreggel dreggel...*