Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Oj vad ni skriver på här idag. Och jag hinner knappt vara här idag. Gör ett snabbesök.
    Blommis hälsa sonen!

Kanske har ni rätt att det är ÄL på gång...?? Men jag hade ju ont för ett tag sedan också, då det var mer rätt med ÄL... jaja vi får väl se när mensen kommer. Idag är ialla fall magen mycket snällare. Visst känns den liiite, men detta kan jag leva med.

Sedan var det nog något mer jag skulle skriva men det har jag glömt nu. Hej på er så länge. Nu skall jag jobba klart, cykla o hämta hunden på dagis (har man inte barn får man leka barn med hunden ) och sedan hem till maken o spacklet! Vilken ljuvlig tisdagskväll vi har framför oss.

• lanovia 08

Twixiee det här är ett bra ställe när man behöver någon att prata med.
    Ja visst gör det ont när mensen kommer o man blir besviken. Vet precis hur du känner. Jag är skengravid varje månad. Har varit månader då jag nästan tyckt att gravtest varit bortkastade pengar. DEt har ju varit så uppenbart att jag varit gravid, men NOT. Då rinner tårarna.

Idag känns det jättekonstigt. Jag mår bra, har ju sluppit må illa de 2 sista månaderna, magontet har gett med sig, brösten ömmar bara lite. Med andra ord vart tog alla skengravidsymptom vägen??!! Hallå??!!! *ropar ut i tomma intet*
    Vad gör man nu? Blev ju jättetomt här.

*spejjar runt efter indianer*

• lanovia 08

Hehe alla 3 skrev exakt samtidigt.

Jag är 28 år (fyller 29 i år men inte förrän i november)

Ninnis, jag tror det. Jag räknar med BIM på fredag, men jag vet ju inte riktigt hur min cykel beter sig denna månad med tanke på att mensen var en vecka se förra månaden.

Ore, har full förståelse med dina känslor. Jag har själv reagerat likadant.

Jag blir så otroligt rörd över att ni oroat er för min mage! Ni är så gulliga och bäst!

• lanovia 08

Kanske bäst att inte vet det.

Men Blommis vad skönt att han ändrat inställning. Då var det nog bara första choken som visade sitt fula ansikte i förrgår.

Ni kanske skall titta på Hans och Hennes ikväll för att "lugna" honom lite. Nej nu är jag bara dum. Men kunde inte låta bli att komma o tänka på hur mycket problem killen hade där för att få till det.

Ninnispinnis skrev 2009-02-18 11:45:19 följande:
    Vad skönt, det känns mycket tryggare att veta att han besiktigar bilen Men imorgon! Spännande! Han skuller bara veta att det sitter ett helt gäng med BT-kompisar och hejar på honom... Eller inte...
  • lanovia 08

*highfivear tillbaka* (höll på att missa det)

Ninnispinnis skrev 2009-02-18 08:31:55 följande:
    *gör highfive för att vi är så synkade* lanovia 08 skrev 2009-02-18 08:21:43 följande:
  • lanovia 08

Tokstollar!

Har faktiskt hört det från sådana som jobbar med att räkna spermier (via mun till mun berättad historia) att det är väldigt jobbigt. Gäller att vara snabb då de faktisk simmar runt i mikroskopet.

Visst gör p-piller att du kan få sämre humör. Jag fick byta p-piller av just den anledningen. Jag stod inte ut med mig själv. Sedan blev det tvärtom jag blev stabilare, vilket iof inte säger så mycket för svängde gjorde/gör hurmöret ändå.

• lanovia 08

Don´t tell him!!! Då blir det inget på burk imorgon!

• lanovia 08

Ok nu måste jag föra samtalet in på så där äckligt personliga saker där alla känsliga genast skall hoppa några inlägg längre ner.
    Men till flytningar, dessa kan ju ha alla möjliga olika konsistenser och färger. Men blir konfunderad när det är segt som tusan. Typ som en vit hinna som man kan ta i och forma till en boll om man vill (något jag aldrig skulle komma på tanken att göra )
    Vart jag vill komma med detta inlägg vet jag inte.

• lanovia 08

hehehe!

passionsblomman skrev 2009-02-18 19:32:04 följande:
    Jag är väl inte GALEN heller! lanovia 08 skrev 2009-02-18 19:29:00 följande:
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)