I vått och torrt (del 5)
Du är välkommen när du är redo.
Du är välkommen när du är redo.
Tycker vi alla ställer oss på en rad fattar varandra om axlar. Viftar med bena i takt åt samma håll. Vinkar till alla som är här inne och "tjuvläser". Också stämmer vi gemensamt upp i körsång "lite knasisga och trasiga, vi sjunger våran sång....
Vill bara gå in och ge er alla en stor kram. Har läst lite vad ni skrivit under dagen men hinner inte kommentera något större. Situationen på jobbet är helt otrolig just nu. får väl vara glad att jag hinner gå på toa mellan varven.
Nu försvinner jag iväg under helgen men skall läsa ikapp allt när jag kommer hem igen.
Ninnis, vet telfontider är omöjliga.
Ankan vad kul att ni fått tid. Då skall jag också hålla tummarna för dig o Blommis.
Kram allihopa!
Så där nu är jag tebax efter en underbart avslappnande helg. Nu tillbaks i stressen på jobbet. Pjuh!
Ninnis, vad bra att du fått en tid bokad. Har du fått din mens ännu?
Håller tummarna för Hvidis och lägenhet.
Ore, har ingen aning vad som gäller. Du kanske borde ringa o prata med en BM. Blir ju lite skillnad i puls och så med tanke på att du tävlingstränar. Vad tränar du?
På fredag har jag BIM. Har just nu en konstig positiv känsla, men helt utan anledning. Förmodligen är det inget denna gång heller. Har inte minsta symptom.
Ankan, glömde säga, vad kul/skönt att du får jobba 1 mån till.
Blommis häftigt att gå på bröllop bara så där!
Tja man kan ju hoppas ialla fall. Fast jag börjar känna mig väldigt avtrubbad. Någonstans finns ett litet hopp men mest känst det bara som att varför skulle det ta sig denna gång när det inte gjort det innan????
Men som sagt hoppet är det sista som överger människan.
Oj, nu blir jag förvånad, här hade visst inte hänt mycket ikväll.
Ankan hade ju varit perfekt om det blir så. Håller tummarna för dig.
Oj sorry Passionis jag stängde ner direkt efter mitt inlägg så jag missade ditt. Hade varit på orkesterrep och tittade bara in snabbt innan jag gick och la mig.
Men nu är det ny dag, ny härlig stressig dag på jobbet. idag skall jag ha lönesamtal med min chef. Så nu gäller det att motivera varför jag vill ha högre lön. jo därför att jag är bäst!!
Vad skönt att det var en bra barnmorska, är ju viktigt! Häftigt att få höra ljuden. Nu måste det kännas så mkt verkligare alltingen.
Hoppas ni får lägenheten då. Då är det snart Sverige som gäller. Är maken svensk också?
Haha nästan tur att man inte kan se in i framtiden. Jag hade verkligen inte kunnat förutse vad jag skulle göra nu för 5 år sedan. Då hade jag inte ens träffat min man. hade spansk pojkvän, bodde där nere i några månader.Tja att jag skulle ha gift mig med en annan kille om fem år o försöka få barn med honom det hade jag bara skrattat åt.
Tråkigt, men det kommer nog skall du se.