I vått och torrt (del 5)
Jag har bytt signatur... Fick lägga till ett extra "n", men nu slipper jag iaf "pinnis"
Jag har bytt signatur... Fick lägga till ett extra "n", men nu slipper jag iaf "pinnis"
Ja, konstigt att indianerna blir förvirrade av alla kontraorder!
Jag var trött på att "-pinnis" står där, det kom dit bara för att Ninnis var upptaget. Låter fånigt, jag är ju liksom Ninn(n)is (Ja, Ingenjören, min bror brukade sjunga den för mig när jag var liten...)
På tal om att vrida och vända på testen... När jag kom hem var jag ju så klart tvungen att titta på testet igen (det låg i papperskorgen). Nu är där plötsligt ett mycket tydligt men mycket tunt streck! Tror inte att det "gills" när det är så tunt och dessutom är det ju nu 10 timmar sedan jag tog det, men det är ju inte konstigt att man nojar, vrider, vänder och tvivlar på dem... Ska nog ta något annat än CB nästa gång, för det känns som att jag stirrar mig blind på det där tunna/svaga spökstrecket som ibland syns.
Nu ska jag hjälpa maken att fixa färdigt terassen, tjingeling!
Nä, jag har inga förhoppningar om strecket, det var bara lite kul apropå att vända och vrida, slänga och ta upp igen. Och en påminnelse om varför man ska låta det ligga
Ja, Blommis, gravidfest! Fast då kan vi ju inte fira med skumpa... Typiskt!
NU ska jag ut!
Ja du Ingenjören, det beror lite på... Närmare +7 än +14 tror jag.
Jag kommer som Charles Nonsens
Naaawwww!
God morgon!
Indianerna verkar ha hittat hit nu, så era knep att locka fram dem funkade tydligen! Känns helt ok, faktiskt, "bara" 37 dagars cykel är ju nästan normalt
Ska nog testa Pergotime den här månaden. Såg dessutom att de där testen (blodproven?) som ska tas på dag 2-4 kan tas på stora sjukhuset, och de har öppen provtagning från kl. 07-16. På måndag (dag 4) ska jag kompa ett par timmar på morgonen för att skjutsa lillasyster till tåget, så då kan jag kila in och ta testerna efteråt, utan att det påverkar jobbet. Jag älskar när saker klaffar!
*skyndar mig in och tittar på hvidis mage*
Åh, Hvidis, fina fina magen! *vinkar till lillmuffin* Var tvungen att titta lite på era snygga bröppopsbilder igen, ni är så snygga! Vilken vacker tjej ni kommer att få
Men du, du får ändra dinn roll i presentationen...
Bröppopsbilder, ja
Heja blommis! Vad duktig du är! Imponerad