I vått och torrt (del 5)
Just det, glömde ju säga heja heja till Blommis son som gjorde mål och vann! *gör vågen*
Just det, glömde ju säga heja heja till Blommis son som gjorde mål och vann! *gör vågen*
Mäh?! Låter ju som din läkare bara är snäppet under min... Varför ska det alltid vara så svårt att få korrekta besked? Oerhört klantigt att slarva bort proverna! Hur kan det hända?
snäppet bättre än min, skulle det stå...
God förmiddag! Precis tillbaks efter ett lite segt möte...
Vilken dag är du på nu, Blommis? Har du något test inplanerat? *sätter mig i hörnet och kniper tummar och tår*
Hvidis, kunde du inte bara satt dig i vagnen då? Gravida kvinnor kan väl bli ursäktade för nästan vad som helst?
Näää, vi tjejer varken gör eller pratar om sådant, det vet ju alla... I så fall är jag ingen riktigt tjej
Tittar in lite snabbt, förbereder en PP-presentation inför ett kommande möte.
Vilket SK*T med minus, Blommis! Kanske för tidigt att testa, om det inte är riktiga indianer? Vad är annars nästa steg?
Visserligen kommer jag aldrig ur kiss&åldern, men bajsmannen är lite väl magstarkt även för mig...
Blommis, är det Pergotime du ska få? Jag är på andra dagen av min Pergotimekur nu...
God morgon Hvidis!
Det är ju en underbar dag att vakna upp till iaf, om det kan vara någon tröst...