I vått och torrt (del 5)
Men han kanske fattar då?!
Men han kanske fattar då?!
Ninnis....läs här på inlägg 81....
www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3306030-9.html
Det är ju fredag....o då SKA diskussioner balla ur!!
Eller iallafall så tendenserar det att bli så när jag är inblandad!!!
Blommis: Hahahah ja jo....misstänker att inget är detsamma efter en förlossning... Men visst var den rätt rolig?!
Åååhh vilken tajming....suck!!!
Ninnis: *Mhmmm* Hade osså sånt kladd....det såg ut som äggvite-trådar i urinen....toaletter i Thailand är bättre på så vis att vattenytan är typ....4 gånger så stor....så det är mkt lättare att se! Men kladdet kan tyda på samma sak! Jag badade så mkt så det fanns ju inte så mkt kladd att notera i kläderna!
Suck...inte har det blivit ngn framgång här hemma....SUCK
Hade en JÄTTEURRINGAD tröja på mig under middagen.....inte en kommentar.... Har varit glad o positiv o inte dragit mig undan o varit martyr...men nu börjar jag bli rätt deppig.....
Nåja....får väl leta fram min leksak....även om jag föredrar att leka med maken....
*ASG* Traktorer o BT-galningar med huvudet i toalettstolar!!!
DET kallar jag fredagsdiskussioner!!!
BLOMMOR!!! Åhhh va gulligt!! Def MÅNGA plusspoäng!
Vem av er bokar in bio o restaurangbesök? Dvs tar upp ämnet o så? Lite nyfiken!
Blommis...sådana verkliga drömmar är nästan läskiga!!
Så verkliga o så mkt känslor så man blir nästan förvirrad på vad som är verklighet o vad som är dröm!
Farligt när man drömmer sådana drömmar där maken gör ngt dumt...typ säger dumma saker eller är otrogen....då kan jag gå o vara arg på honom en hel dag....FASTÄN jag vet att det var en dröm!! *hahaha* Stackarn!
Mkt mer humant att drömma om soffor på hjul med ratt!
Drömde faktiskt två drömmar i natt....en där jag ammade vårt lilla pyre o den var så fin o goooo! *smälter*
Sen drömde jag att jag inte kunde komma in på BT o det var faktiskt ganska hemskt!! Klassas def som mardröm!!
när jag var 16-18 nåt så drömde jag att jag födde ett barn....riktig förlossning o hade JÄTTEMKT mammakänslor när jag vaknade.....rätt förvirrande!
Det blidde sex igår... ......när lampan släcktes i sovrummet!!
Rätt nöjd.....men ändå....skulle hemskt gärna vilja att han tar på mig innan på kvällen osså.....
Maken var lite rädd att tynga/pressa mot magen....men slappnade av när jag sa att det håller jag koll på!
Känner mig dock fortfarande ful, fet o oattraktiv.....undviker lite att ta upp ämnet....för maken går alltid i försvarsställning o hävdar att han visst tar på mig o så.... då så brukar han bli arg o jag blir bara mer ledsen för att jag försöker att förklara hur jag känner o uppfattar honom....men han tar det bara fel.....
Är bara lite ynklig o lite nere nu....det blir nog snart bättre!
jag har ju er goa BT-brudar!!
Lanovia: Inköp till hus...kakel, klinker, möbler osv gör vi gemensamt....rätt lätt iofs då vi har ruggigt lika smak!
Men det där med datum osv....maken är kass!! Han skriver in påminnelser i sin mobil....dock påminner den oftast försent....så då har jag redan hunnit säga "Grattis"!
Tror att han släpper kontrollen här hemma....planerar o strukturerar massor på sitt jobb....så hålla koll på saker kan han defintivt!
Nåja....man ska inte skämma bort männen för mkt med att sköta för mkt....tex att alltid ha koll på vad som ska handlas.....det är bäst om båda har koll eller hjälps åt.
Hundspyor är def MKT VÄRRE!!! *URK*
Blommis: Var det samma dröm igen? Spännande!!
Idag är jag på mkt bättre humör.....har kommit ur mitt lilla tråkiga depp...Fast Jonny Depp är ju inte tråkig.... *hahaha*
Tror vändningen kom när jag insåg att magen syns mer o ser mer ut som en bebisbärarmage istället för bara fet o pluffs!
Det är så skönt att få prata med någon som verkligen vet hur svårt o jobbigt det är.....
Bara tvungen att fnissa lite....för hade jag haft dina drömmar så hade jag osså def gjort ett test....för att vara säker!
Jag har en katt som frekvent kräker hårbollar (kvittar hur mkt jag borstar honom....han får hårbollar ändå) så vi har INGA mattor alls.....för dessa underbara djur har en konstig tendens att ALLTID pricka dessa stackars mattor!
Bestämmer osså att det är NU o inte SEN för er!!