• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Nä, 5 koppar är ju helt lagom! Åh, vad spännande!!!

• Hvidbrud

Jepp! Och knoppar på rosenbuskarna!

tusilull.... Den sjöngj ag på ridklubbens cabare när jag var 5, utklädd till en tussiago med gul kjol och blus och hatt/tyg med ståltråd...

• Hvidbrud

Ninnis: Har du varit hos BM?

Ankan: Inte kul med gråa hår... har haft sen jag var typ 22. Men det är ju tecken på visdom så det är ju bra att ha nu när du ska bli en klok och förståndig mamma

Jenny: Krya på dig!!

Ingenjören: Ingenjör låter inte som ett dåligt karriärsval heller.. Älskar stora borrmaskiner och automatiska hammare och anndra elektriska verktyg... (jepp, testosteron!)

Tyckte något fladdrade i magen idag, men jag är inte säker... Bulan är så rolig på morgonen (innan tarmarna svullnat upp omkring den) Har jag legat på sidan, och kommer över på rygg, ligger liksom kulan och pekar ditåt... hi hi... den är så gullig!

• Hvidbrud

Klar att det kommer att ta sig!
    Såg ett intressant program här i DK om männs sädeskvalitet igår. Om temperatuten i kulorna...
    Sitter en man med benen i kors, eller med en bärbar i knäet i en timme kan temperaturen bli så hög att det försämrar kvaliteen väldigt mycket och det tar 30 dagar att ersätta de soldaterna. Tänkvärt! Så se till att mannen håller kulorna kalla!

• Hvidbrud

Trist Ninnis; jag som tyckte att det kändes som om det var nått...
    nästa gång!

• Hvidbrud

Naah! Fladderbuset! Jaghjärtarfladderbuset!

Jag har hittat choklad.... *storleendesmedchokladrunthelamunnenochpåfingarnaheltutanskamikroppen*

• Hvidbrud

Nä usch vilken obehaglig dröm! Urk! Lite v-känsla var det allt!
    Klart att man oroar sig lite över om allt går som det ska där inne i muffinsbageriet. Lite mardrömmar är nog bara normalt. Men usch så skrämmande. det är de gångerna man önskar att man hade lite sämre förmåga att komma ihåg sina drömmar... *tröstkramklapparpåryggealltskanoggåfintgummanskaduse*

*glupskar förnöjt i mig fantastisk god morotskaka* Tack Lanovia! Mmm smakar nästan bättre dagen efter!

passion: Nä tur var det nog att du fick hindrat mannen med att mordhota (även om ett litet anonymt samtal kunde... )Nä!

Här druckit förmycket kaffe... Känner mig som en Duracelkanin som inte kan sitta still!

Ska nog ta och sy i mitt första blixtlås nu. (på min blivande skötväska!)

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)