• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Masserade pressis en tjej som födde för yp 4 mån sedan. henes mage var helt platt!!! Det finns hopp!!

• Hvidbrud

Ankan: Håller tummarna stenhårt!!

Ore: Låter som en bra idé! Lite ego-fokus och inte bara bebi-fokus. Man skulle ha tagit de där bilderna... Nu liknar man en strandad val...

Ingenjören: Hur gick det? Hur gick det!?

• Hvidbrud

Åh, ingenjören!!! Jag är kär i din batting redan!!
    Ska bli kul att se bild! Kram!

• Hvidbrud

Eller möjligtvis en bebis? Bihålshuvudvärk är vanligt pga hormonern... Värmeomslag i 10 min + kallt omslag i 10 min kan hjälpa... Kan ju vara lite spänningar från igår som släpt? Annars skjuter jag skarpt på alla influensabaktilusker i närheten! *Pang pang*. Krya på dig!

• Hvidbrud

Här var det lugnt dag...
    Ingen som närmar sig BIM (jo en om jag nte missminner mig.. Jag sitter i bakhåll för dig och skjuter på indianerna om de sklle komma från detta hållet...)?

• Hvidbrud

Känner mig också lite hängig... Och TOMATsugen. Har köpt en liter tomatjuice (får leka att det är en Bloody Mary) Det är så gott!!! mUms! Men 1l juice svarar till 1,1kg tomater. Är det inte lite mycket att trycka i sig bara för at man är sugen...?

Jo 090909 skulle vara tufft. Jag tror mer på 28/8 för min... Käns bara så...

• Hvidbrud

Ih! Idag är det UL dag!!! Om ett par timmat vet vi hur lilltussen ser ut och om allt är bra! Håll tummarna!

• Hvidbrud

Det tror jag är väldigt troligt att man är. Kroppen har det ju olika bra under ett år och när man är glad och nöjd är det kanske lättare för ägget att hänga kvar? En totalt ovetenskaplig teori, men det krävs ju en del energi att skapa liv... Min bästis har födelsedag på samma dag som sin dotter! Det var världens bästa pressent! jag tror att när kotten väl kommer ut, betyder ens egen födelsedag heltplötsligt inte så mycket mer...
    lanovia 08 skrev 2009-02-26 10:31:39 följande:

Jag har en liten fundering. Är ju nu där att blir jag gravid nästa gång så blir födseln väldigt nära min egen födelsedag. Något som jag med glimten i ögat klagar väldigt mycket på inför min man. Vi borde kanske hoppa över detta försök. Gissa om jag blir dissad. hehe...Egentligen är det där ju sak samma men jag märker ju hur lite födelsedag min bror får nu när han o min brorson fyller år nära varandra.Men till min fundering. Tror ni att man är mer fertil vissa tider på året? Båda mina föräldrar fyller år jan o feb. De har fått 3 barn (en tyvärr död men det är en annan historia), vi föddes 2 i nov och 1 i feb. Min svärfar fyller i okt. Maken och hans 2 syskon november, december och januari. Min brorson i feb.Ni ser ju hur samlade vi är. Förstår ni min tanke? Blir jag gravid nu så hamnar vi alltså i november. Är det nu vi kan börja räkna med att få till det...? Tanken är nog långsökt men jag kan rabbla fler exempel där syskonen fyller år nära varandra.
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)