• Ninnnis

I vått och torrt (del 5)

Jag tror inte det är helt ovanligt med äl-blödningar?

• Ninnnis

Gääääsp... Jag har precis fått massage... En kopp starkt kaffe och lite jobb till, sen ska jag åka och träna. Ikväll blir det hockey, och banne mig om jag inte ska unna mig ett glas vin också Får se om jag kan hålla mig tills maken kommer hem

• Ninnnis

Åh Hvidis, ha riktigt riktigt kul på möhippan!!!

Ingenjören, hockeyn och vinet är redan igång, så det är nog bara sänghalmen jag håller mig ifrån... Vi är lediga imorgon båda två, så vi har hela natten på oss

Ore, vad härligt med friska lilla pyret!

Oj, nu fick jag lära mig lite om äggblåsor och annat... Och jag som bara har fått veta att jag HAR äggstockar...

Nu är det hockey igen, hoppas bara strömmen inte försvinner igen, det är så trist att lyssna på hockey på radio...

• Ninnnis

Tips: när jag skriver långa inlägg så markerar jag hela texten och trycket CTRL+C innan jag postar, så har jag texten sparad i cyberspace om inlägget skulle försvinna

• Ninnnis

Vad härligt, Nalle! Jag hade så ooootroligt kul på min möhippa! Överraskningsstart, islandshästridning, "fångarna på fortet", singstar, med mera med mera... Ser fram emot att höra vad det blev

• Ninnnis

Hehehe... Jag kan säga att tiaran rök ganska tidigt...

Det var det som var så himla kul, att de verkligen hade ordnat sånt som jag gillar, från början till slut! Så fina, omtänksamma vänner jag har

• Ninnnis

Men gud, Ingenjören! Det låter ju som en oerhört destruktiv person... Det enda du kan göra är nog att finnas där för sin syster och barnen, och försöka prata med henne. Du kanske kan få henne att ta ett steg tillbaks och betrakta situationen lite utifrån, så kanske hon ser hur illa det är? Kraaaam till både dig och syrran!

• Ninnnis

Blommis, jo jag hade rejält ont i både kropp och huvud dagen efter möhippan...

Nalle, det kommer att bli skitkul!!

Lanovia, det låter inte alls bra att du har ont i magen igen... Tur att ni ska på undersökning snart, så du kan få svar på dina frågor. Skriv upp alla frågor du kommer på efterhand, så du inte glömmer nåt. Bra att ni ändå fick till lite mys, om det nu var äl-blödning... Kram!

Celeste, den kommer jag inte ihåg, den kanske var efter min tid? Hur gammal är du?

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen ska jag och min älskade make gå på stan och shoppa och luncha, sen köpa med stans godaste sushi hem och äta till kvällens hockey tillsammans med gott, vitt vin Life is goooooood!

• Ninnnis

Kraaaaaaaaaaam till:

Ingenjören, som är ensam och har det tufft med syrrans knäppa kille.

Lanovia, som har ont i magen, men det är INGET farligt!

Nalle, som ska ha superkul på möhippan imorgon!

Blommis, som är på dåligt humör, jag tror det är Pergohormonerna som spökar... Har mamma åkt hem?

Ankan, som har en förkyld (och ynklig?) kille.

Ore, för att fira att pyret mår bra

Hvidis, som är på möhippa och säkert har snorkul!

Om jag har glömt nån, eller om nån annan också behöver en kram, så vassego!

Själv har jag det oförskämt bra... Vi har haft en supermysig dag på stan, har shoppat och myst. Sushin är uppäten (mums!), nu ska vi spela lite Wii-tennis innan hockeyn börjar. Sen ska vi duka fram ostbricka som vi köpt i den trevliga ostaffären, peccorini, brie, gorgonzola och italiensk salami samt dessertvin.

Resten av helgen är härligt obokad, förrutom söndag då jag ska se favvolaget spela fotboll Just nu är jag bara lycklig och glad över allt fint jag har i mitt liv! Påminn mig om det när jag är deppig och nere...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)