• Ninnnis

I vått och torrt (del 5)

Celeste, jag är 77:a så vi är ju nästan lika gamla, eller unga menar jag ju såklart! Minns inte så mycket av skoltidens filmvisningar, jag somnade kanske? Förresten, jag glömde nog ge dig en kram igår så du får en idag istället

Undrar vad Nalle gör på möhippan just nu?

Vi har varit på långpromenad i Bokskogen, så himla fint! Sen åkte vi och köpte lite fler växter som nu ska planteras, sen blir det grilltajm

Kram till er alla (ingen nämnd och ingen glömd, för säkerhets skull)

• Ninnnis

Jag har förresten också ont i nedre magen idag, mest på högersidan. Försöker dock ignorera det och hoppas på att det är äl-känningar eller nåt... Tänk att vi är så synkade att vi tom har ont samtidigt, Lanovia

• Ninnnis

Hej och förlåt att jag inte var närvarande för att trösta och peppa igår!

Blommis, gumman! Jag känner så väl igen mig i det du skriver. Det är tur att man kan ventilera och kräka av sig här iaf, skulle man göra det IRL hade nog folk tröttnat för länge sen... Lycka till idag, jag håller tummarna för äggblåsor, folliklar, burkande och bresande

Lanovia, jajamen, vi satsar på att synka till oss ett plus nu va?

Nalle, låter som att du hade en härlig dag, vad kul!

Ankan, är maken frisk?

Hvidis, är du tillbaks från Sthlm? Hade ni kul?

Ingenjören, jag vill också boa! Nej, fotbollsmatchen gick inget vidare, men bronset i hockey-VM var ju något att glädjas åt iaf

Tror/hoppas att äl har kommit och gått, ska ta blodprov på fredag för att se om jag har haft äl, sen är det väl bara att vänta som vanligt...

• Ninnnis

Det är väl så att när det egentligen inte passar, det är då det händer... *funderar på vad jag kan planera in så att det inte ska passa*

Lanovia, min synk-buddy! Ska iofs bara till sjukhuset och ta blodprov, men ändå! *synk synk*

Drömde förresten inatt att jag hade vilda vuxenlekar med Robbie Williams! I drömmen blev jag sedan orolig för att det var äl-tider, och om jag skulle bli gravid så skulle jag ju inte veta vem som var pappan... Drömtydning, någon?

• Ninnnis

Ja... Har alltid varit svag för Robbie, så det är inte första gången han figurerar i mina drömmar, men det är första gången det innefattar ägglossning och faderskap...

• Ninnnis

Nej, inte som Arne Weise eller Björn Skifs, eller vad säger du Hvidis?

ingenjörsbruden skrev 2009-05-11 12:58:49 följande:
    Kanske inte dröm-fadersförebilden direkt....
  • Ninnnis

Härligt att helgen var lyckad, Hvidis! Tur att det är fler än jag som har konstiga drömmar...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)