I vått och torrt (del 5)
passionsblomman skrev 2009-03-09 08:44:09 följande:
Hejom fejom!Ja fy och urk för de vadervärdiga högarna de får ur sig de där husdjuren! Vår ena katt satt på taket på vår bod och valde att helt sonika rensa systemet DÄR uppe! Fräscht!Tur att det har regnat sedan...Jag ska gå till läkaren idag, för jag har haft så mycket problem med min nacke och hela ryggen och alltihop nu så länge, att jag faktiskt sjukskrev mig förra veckan och nu vill jag höra vad de säger, om det finns ngn hjälp eller vad...Jag inser ju att all min inre stress över precisa allting har satt sig i muskler som redan var rätt överansträngda av tunga luft och så. Jag känner att jag måste få ordning på detta och det kanske inte direkt hindrar mig från att bli gravid, men det hjälper ju definitivt inte att hela systemet är i obalans...Känner mig lite sjåpig och är rädd att doktorn bara ska avfärda mig som en gnällkärring, men jag vet ju vad min massör säger om statusen på min kropp och märker ju att jag har svårt att sova osv...
...faderadera!
Hahahaha det var ju osså ett ställe att rensa systemet på!!! Pax för att INTE rensa hängrännorna!
Hoppas det går bra hos läkaren.....jag brukar osså var lite orolig över att bli avfärdad....men det ska nog gå bra....ge dig inte bara....sömnproblem ska tas på allvar....
Förstår iofs inte hur du kan ha blivit överansträngd pga tunga "luft"?!
*fniss*
Hoppas att det går bra!!
Vet ni....har FORFARANDE inte fått besked från banken!!!
Dåligt eller?! Får besk i slutet av veckan...suck! Tur att det inte är brådis direkt!
Var inne på IKEA igår...släpade maken ett varv på barnavdelningen...tittade på påslakanset o spjälsängsmadrass....
Men köpte inget....väntar till i sommar!