Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt (del 5)

*FRÅGAROMLOVopussarlitepåHvidisgulligabula*

Ninnis: Va bra att du fått tid.

Ore: Träning...ja du...lyssna på kroppen o inte pressa sig är nog vettiga "regler". Din kropp är ju van vid rätt hög belastning så det är nog inte farligt att fortsätta träna....men i kanske lite lägre tempo.
    Kroppen är vidunderlig...den säger till så fort det är fel!

• ingenjörsbruden

hejhej alla godingar!

*hjärtarHvidispickandemuffinS*

Jag tror att jag har läst alla inläggen....men jag kommer fasen inte ihåg ngt!! Skyller på att jag har varit ute hela dagen i världens soligaste blåst!! (serutsomSkogsMulleihåret)

Hmmm för 5 år sen....då ställde vi oss i tomtkö, dock inga (uttalade) planer på bröllop eller barn. Men det behövdes en planerare för att få fart på planeringen.....o se!!!...Nu är man gift med ett fladderbus i magen o håller på att projekterar hus!! ALLT på en gång!

• ingenjörsbruden

Nu har vinden mojnat i mitt huvud så jag kan svara på lite inlägg i vanlig ordning! Skogsmulle is gone!

Va skönt Ninnis att indianerna inte gick vilse denna gången....kanske ska investera i en gps?!
    Verkar lite skumt att indianerna skulle hoppa över en gång bara så där.....Skumberg! Kanske kan vara ett väldigt tidigt MF då du fick ett svagt pluss o sen neg....
    Skönt iallafall att det verkar vara ok igen.

Vågade mig upp på vågen igår.....o den stod samma som för 4 veckor sen! Vilket betyder att jag är +- ursprungsvikt.....vilket är jättebra för min del då jag är för stor innan gravidieten.

• ingenjörsbruden

Åhh det är så underbart med SOL!!!
    O det är inte länge sen jag fick en rejäl dos av den i Thailand!
    Tur man fick sol där...annars hade man nog varit rätt slut i batteriet!

OM 5 år...ja då har man förhoppningsvis en 5 åring o en 2 åring som man jagar efter.... Börjat jobba igen....vilket man säkert då kommer att tycka är skönt....
    Pysslar säkert massor i trädgården o tränar flitigt!

Oj...just det....måste vara dags för ny stor fest....
    Jag 35 o maken 40!!
    Den har vi säkert hemma ihuset!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-03-18 10:39:41 följande:
    Usch....jag tycker inte om sånt här.... vill bara åka o kolla nu.... Tack för kramen!
    Usch va obehagligt! *skickarenJÄTTEBAMSEKRAM*
    ...det är visst ganska vanligt med lite blödningar under graviditeten.
    Vet en tjej här på BT som blödde mkt efter sex....så hon gick till gynläkare....o han petade lite på hennes livmodertapp o det började blöda massor....men det var ingen fara....livmodern är ju fullspeckad med blod o jobbar järnet för att växa.....så är det bara ljusbrunt så är det nog ingen fara.
    Men ring din BM o fråga o prata lite.

Kan säga att jag fick själv världens hjärtsnörp här om veckan....när jag skulle spola efter att ha kissat så såg jag att det var JÄTTEMKT blod i toaletten....blev helt iskall o jätterädd....kände efter...men inget blod där....o precis när jag står där helt blek i synen med handen innanför så sticker maken in huvudet o har båda näsborrarna fyllde med bomull.....*phuuuuuuu*...han hade bara fått näsblod o glömt spola! Men den känslan jag fick var hemsk!!!
  • ingenjörsbruden

Skönt att det slutat!

Ja maken blöder ju ngt helt galet när det börjar.....
    Det bevisar väl eg att det är bra "tryck" (i dubbelbemärkelse) i honom!!
    *hehehehee*

Ring BM o prata med dem ändå.

Rödbetssoppa kan man osså bli nervös för!!
    En kompis berättade om ett studentspratt....de hade blandat pH-indikator i vinet....så när killarna gick på toa för att pinka så var urinen BLÅ!!!

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-03-18 15:02:08 följande:

Go Hvidis Go Hvidis!Jag är helt klart imponerad över denna gravida tjejs vighet.
    Jag osså!!

Näää inte sparka på dig, lanovia!
    *skickarenbättrelyckanästagångkramistället*
  • ingenjörsbruden

Är fortfarande mållös o bara gråter....maken försöker att trösta.....
    Håller med lanovia....man behöver ibland få upp sina ögon på vad som är viktigt.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)