I vått och torrt (del 5)
Jenny: Blåskatarr?! Usch o fy!! *kryapåsigkram*
Ankis: Gråa hår? Ojojoj! Va intressant att det finns teorier om att grav på verkar.....
Fråga från lekman till expert.....har tänkt plantera förra årets mästerrabatt (Torsten Wallin)....Visst ska man utgå från väderstrecken o justera rabatten/växterna efter det?
Förstår du hur jag menar??
Hvidis: Vilken sötis-bula du har!! Fladdret är svårt att känna om man har ätit kål osv.... Men det är så härligt med fladdret!!!!
lanovia: efter regn kommer solsken.....det är alltid mörkast innan gryningen.....Förstår att du känner så....det kommer att ta sig....frågan är bara när.....
VUL är vaginalt ultraljud
Blommis: Nääää va söt han är...dock liiiiite lång startsträcka!!
Ninnis: Va tråkigt även om det var förväntat.....måste vara ett tidigt mf isådanafall.....ja gå o gör ett VUL o får läget kollat "där nere"...vissa saker kan ju bara upptäckas med VUL.
Har idag farit runt som en skottspole.....har alldeles för mkt att göra o alldeles för lite tid....suck!!
Men det är väl bara bra att kunna jobba in lite tid....övertid får vi inte jobba som läget är.....
Magen börjar synas mer o mer nu....är dock lite i en gråzon tycker jag.....ser jag ut att vara enbart småfet eller ser jag gravid ut....
Fladderbuset, maken o jag brukar mysa i soffan efter maten...då brukar det vara full rulle o maken smeker magen o myser!!