Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Nej, jag syftade på dem du sökte viket hos. Alltså affären där du var.

passionsblomman skrev 2009-03-23 18:16:42 följande:
    från vem?lanovia 08 skrev 2009-03-23 18:11:54 följande:
  • lanovia 08

Jag skall bara överlägga det med min älskling när han kommer hem, sedan blir det nog att ringa barnmorska nu någon dag och be om hjälp.
    Skall bara invänta att indianerna verkligen kommer. Fattar inte vad de sysslar med just nu.

• lanovia 08

Va nu tappar du mig Blommis. Läsa tråden från början? Varför då?
    Vad har hänt?
    Hoppas aboslut du fått sova gott. Kram

• lanovia 08

Ingenjöris, precis så tänkte jag göra. Kanske är jag en ond människa men behöver få prata med någon och bekräftat att allt är som det skall.

• lanovia 08

Hmmm är det bara jag som tycker det är mysigt att krypa ner i TV-soffan med mannen? Nu gör vi väl iof mkt annat än att se på TV också.

Har försökt få tag på BM idag men gick rätt värdelöst. Fick lämna mitt nummer men hann inte fram till mobilen i tid. Ringde en gång till lämna då jobbnumret men inte har det ringt här inte. Så kanske lämnade jag fel nummer i min nervositet?

• lanovia 08

Immunförsvarsstudier lät iof rätt intressant, även om det inte var det roligaste jag läst.

• lanovia 08

Ingenjöris, jag förstår dig, det får inte bli för mycket av det "goda". Vilket jag nog också hade tyckte att det var om det gällt mer eller mindre varje kväll året om. Sommarhalvåret blir det knappt någon TV alls för vår del. Kan ni inte hitta på något annat tillsammans? Typ spela spel??

Visst är det underbart att läsa, jag bara älskar det. Dock läser jag mindre sedan jag träffade mannen, liksom han ser mindre på fotboll. Men gud en dag utan en läsestund är ingen dag värd sitt namn

• lanovia 08

Passionis har inte hunnit läsa igenom den tråden, men att någon skulle kunna få för sig att du är ond. För mig är det ett mysterium.

• lanovia 08

Hvidis häftigt att få fart i magen. Kanske inte så konstigt att lillskrutten sätter fart när den får höra alla hemskheter som mamma hittat på.

Ja idag är det kallt. huvva! Burr.
    Jotack jag mår bara bra. Hoppas värsta mensvärken har gett sig. Om 5 min skall jag göra ett nytt försök med att få tag på BM på gyn. Hoppas jag inte börjar böla...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)