I vått och torrt (del 5)
*tränar också tårna... hur får man stortån till att följa de andra?*
*tränar också tårna... hur får man stortån till att följa de andra?*
Hi hi! läste Elvisvarning istället för elvispvarning och såg tydligt det lilla fladderbuset ligga och göra elvisshaken i magen med lyft överläpp...
typ:
hihi. Det måste ju kittla!
ore, tror att det viktigaste är att du lysnar på din kropp n¨r du tränar. I början av min graviditet var jag så trött att jag knapt orkade cukla till jobbet, men nu börjar jag få energi igen, men kroppen blir trött fortare och jag pressar mig inte så hårt. (när jag väl kommer igång med att träna..) Tycker att kroppens signaler har blivit lâttare att tyda - intuitionen är liksom klarare.(HÄFFTIGT!)
Ska på första samtalet med barnmorskan i morgon (har varit hos läkare och sjuksköterskor innan) Då ska vi tala om kost motion ocg livsstil. KAn passa på att fråga om du vill?
Ninnis: Heja dig! Allt är säkert helt ok, men det är ju bra att kolla, så du inte går och oroar dig, gumman! *kram*
Ankan: 2kg... Oj ojoj. Jag kommer nog att få utskällning morgon. Jag har gått upp.. *ställer mig på vågen* 7kg sen innan graviditeten och 3kg sen de vägde mig hos läkaren... Shiiit har aldrig vägt så mycket! Och större lär jag ju bli!
Bulan har blivit större ialla fall. Den är så tydlig på morgonen när jag ligger på rygg... Jag*hjärtar*bulan!
Jag frågar!
Oj vad den sprattlar när du pussar på den ingenjöris!
Låter som om man får köra på till 100% men inte 101+ eller?
Nej men Gud vad roligt blommis!
Ja tycker att det är härligt. Bara fåor att man inte träffas IRL, betyder det ju inte att man ine klickar och tycker om varandra och betyder något för varandra!
Oh! *instämmerihejaramsan* Inte bara är du bäst, du är värd att få betalt för dina prestationer. Lycka till!
lanovia 08 skrev 2009-03-17 07:55:09 följande: