• Hvidbrud

I vått och torrt (del 5)

Men! du sa ju den 21!!
    Ska nog gratta i morgon också! Då ÄR du vädur! (eller?)

• Hvidbrud

Men lilla gumman! Då var det inte fel att vi gab dig blommor idag ialla fll. De är i blomtråden till dig! *kram*
    Åkte ni till akuten efter toa besöket då? Vad sa de?
    Lite skönt att det kom igång av sig själv, väll? Hur mår du nu?

• Hvidbrud

*kram* en sån daag!!
    Åh, nu kom den ledin låten i huvudet...
    Ankan, vila dig nu och krya på dig!

• Hvidbrud

Tack det samma andbeyond! *kraaaaam*

Muffin sparkar så mycket när jag snackar med er Den gillar nog er!

• Hvidbrud

Ingenjören: Ja, du. Ibland undrar jag också om våra män är okända tvilligar. Den TV'n kan driva mig till VANSINNE!!! Alltid på och hög volym... Den är som ett bedövande gift för själen. Man sitter bara där helt apatisk som en zombie. Lite irriterad får man lov att bli ibland.
    min man är däremot en snackare... Där är jag mer neanderthalare, som inte har utvecklat det sinnet. ialla fall inte så mycket att jag har blivit bra på det. Men jag lär mig! Han är ju duktig på att fråga de riktiga frågorna och har tålamod och hela batteriet. Även om det är rätt störigt när man ska börja snacka preciiis när man håller på att svimma av trötthet och bara vill gå och lägga sig (eftersom filmen/serien aldrig tog slut..)
    Här om dan sa han: du vill helre snacka med tjejerna på BT än att vara med din man... Ja, helre än att titta på sporten ihop...!

Jag har blivit så beröringskänslig! Jag som älskar att bli rörd vid, hårt, mjukt bara rör mig!! men nu ska det vara lite till så gör det ont i huden liksom...

Så indianerna är på intåg? Undrar om mensen synkar sig om man hänger på nätet ihop mycket eller om det bara är IRL?

• Hvidbrud

Håller tummarna för en pasion. tycker att din plan fungerar super i teorin!
    Men en liten fråga... Här i danmark sja man ha jobbat min 150 de senaste 13veckorna innan man föder/får födselledigt(eller vad det heter..) för att kunna vara berättigad till pengar. Är det inte så i sverige? *Kliar mig lite i huvudet* Ja, det är inte lätta med alla dessa regler...

• Hvidbrud

Erh.. ER Passionsblomman menar jag ju.. Passionhar jag för fulla muggar...

Pratade med min bror precis (hans fru är lika gravid som jag) han klagade över att han var tött. Jag undrade varför? Hab sa "jag har en gravid fru där hemm som bara vill ****** hela natten! Nä jag bara skojade" ha ha sa jag. Tror inte att det vara var skoj!

• Hvidbrud

Nä, min kar pallar inte trycket.. jag sliter ut mig själv...

Åh, det var ju bra. Och, oj, då kan jag först att du väntar med att dra igång företaget. Som jag har förstått fins det inte nån försäkring man kan täcka i sverige som täcker sjukdom/graviditet som det finns här. (vilket jag är jätte glad för!)Allst den täcker bara min inkomst, inte företagets förlust av förlorad förtjänst. Lite surt att jag måste stänga, men så är det. Får öppna i Malmö istället senare kanske?

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)