• Ankan80

I vått och torrt (del 5)

Hej tjejer!
    Tyvärr gick allt åt skogen. Sitter här o gråter.
    Hittade inga hjärtljud hos BM. Hon trodde dock inte det var någon fara, men ville ändå skicka mig till UL, så jag inte var nervös. Fick en tid 15.15, så det gick ju väldigt snabbt.

Väl där fick jag göra ett VUL (ve o fasa, inte vad jag väntade mig) och direkt så vände han bort skärmen. Började prata om vad jag jobbade med och om jag var gift osv. Mer än jag skiter i. Vill ju bara veta om bebben.

Sen till slut sa han "det här såg ju inte bra ut"
    Bebisen var bara som i v. 9 och inga hjärtljud.

Var rätt nollställd där ett tag, sen började jag gråta o tänka på alla planer och förväntningar. Tur man bara köpt ett par mammabyxor och inget annat...

Min kommer inte hem förrän senare ikväll, men jag har pratat med mamma iaf...snyft snyft....

Har fått en tid nästa onsdag för återkontroll samt för pillerupstoppning...blä!

Får väl ta nya tag, men just nu är jag långt under isen....
    puss o kram till er alla för ni vill lyssna/läsa.

• Ankan80

Tack *kramar tillbaka*
    Ofast är det ju ingen fara, men i vissa fall så...
    Tycker bara det är taskigt när det gått så pass långt....

Men det var väl antagligen något fel, så bättre missfall nu än att barnet är sjukt.....

• Ankan80

15+3... ...så man trodde ju liksom det var lugnt...

• Ankan80

Nu väntar jag med fasa på att det skall börja blöda o göra svinont....

Vill ju bara ha bort barnet..känns inge bra alls med det kvar....

• Ankan80

God morgon tjejer! Tusen tack för alla fina ord och tröstnigar.
    Det värmer i hjärtat. Har nu sakta tagit in vad som hänt och landat med båda fötterna.

Tycker det är jättetråkigt. Man har ju haft en massa förväntningar som nu bara gått i kras. Nu är det så att jag brukar återhämta mig och tänker inte gå o dränka mig i dystra tankar. Nu blev det som det blev och jag tror att ödet ville detta. Ja, jag är ju inte tipptopp, utan det får ju ta sin lilla tid. Nu får vi vänta o se vad som händer o sen börja träna igen

Det som är "positivt" är ju att bebisen bara var 2-3 cm så det är ju inte så mycket som skall ut. Tänker på min kusin som fick föda ut sitt barn i v. 25...

Verkar som att kroppen är redo för att bli av med fostret nu. Hoppas på det i alla fall för jag vill inte till gyn o få en massa piller uppstoppade.

Kram kram!
    Hoppas ni fortsätter med de glada tonerna i tråden trots allt. Det livar ju upp lite.
    *sparkarliteunderskrivbordet*

• Ankan80

Tack igen tjejer! *kraaaaaaaaam*

Skönt att höra att det inte behöver göra jätteont Hvidis Brr...

Lycka till passionis! Vilken bra kontroll. Mycket finurligt

• Ankan80

En sak är säker. Skall inte gå in nåt mer på FL. Totalförbud nu
    Skall nog radera min tjofräs....(id)

• Ankan80

Lycka till Lena Ph!

Hvidbrud skrev 2009-03-19 10:09:41 följande:
    ja, det hade jag nog också. men efter vårt mf kändes det mycket tryggare att vara här hos er... mindre och vänligare klimat liksom. Kram på er! nu kastar jag mig över symaskinen....
  • Ankan80

Hehe...kanske det

På FL tycker jag det är väldigt egocentriskt. Inget personligt alls. Blir inte alls som i denna tråden. Fast det finns såklart undantag.

Håller med om att det är bra om man vill läsa extra om andras erfarenheter och "fakta".

ingenjörsbruden skrev 2009-03-19 10:25:20 följande:
    *HAHAAHHAA**Jagsyrmineeignekleider* Jag har faktiskt bara tassat in på FL ngn gång o kikat runder....är det ngt man funderar över eller letar info så är det rätt bra....men annars så känns det så STOOOOOOORT o så.......o så var där femtielva trådar för Lunda-folk....tsss.....så vilken är där trevligt folk i? Näääpp håller mig här hos go o snälla BT:are! Ankis....läste fel på ditt id....läste stå istället för tjo....*höhöhöhhö* Tror att jag har blivit lite fixerad eller vad tror ni?!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)