I vått och torrt (del 5)
hihi...ja, jag med!
hihi...ja, jag med!
Hehe....ja, vi är många som undrar
eller jag menar, har inte alla det?
Det lätt gott Ninnis!
Jag åt 2 tunnbrödsrullar. Min kropp förtjänar inget extra
Var o tittade lite på hemtex på lunchen. Blev så glad av alla vårfärger. Köpte dock inget, men funderar på saken. Behöver tröstshoppa lite nu och kläder lär det ju inte bli. *tjockknopp*
Skämt åsido. Har en del vårkläder redan så det får duga....
Givetvis håller jag tummarna!!!!
lanovia 08 skrev 2009-03-19 14:24:43 följande:
Hvidis:
Jag tycker en födelsedag är helig. Skall finnas väldigt starka skäl till att den hoppas över. Fyller också snart år (21 mars)
Ingenjöris:
Vad du skämmer bort din man. Var ju en jättebra idé!
Vi brukar laga mat till alt. gå ut o käka beroende på om det är en vardag eller helg.
Jag blir som ett barn på nytt när jag fyller år o får en så mysig känsla i kroppen
Åhh...gillar han Depeche? Det gör ju jag med.
De kallar mig Synth-duck! eller jag gör det själv....
Bra plan passionis! Va roligt att det var en bra butik!
Har skrivit i ros-tråden passionis. Tack, så gulligt av dig!!
Jag var ute o grävde i trädgårdslandet igår. Tänkte sätta lite fart på cirkulationen där nere och det funkade faktiskt. Kom (ursäkta) lite mer rött. Fast sen slutade det. Blev nästan lite rädd då jag bara hade trosskydd hemma. Bad sambon köpa superduperbindor. Tur jag föklarade lite närmre vad jag ville ha för han trodde konsigt nog att tamponger var det som var bindor
Inget störtfall än dock. Är beredd på massindianattack....
Sen är ju kroppen en märklig inrättning. Har ju märkt att symtomen försvunnit. Nu känner jag mig smal om magen, håret har blivit lite mer fett, är inte kissnödig på natten. Försvann på bara några dagar.
Ja, häftig känsla med inbjudningskorten!