I vått och torrt (del 5)
Skönt att höra att du landat lite.....hoppas att allt går bra nu.
*wwwwiiiiie...kramkalas....gruppkram*
Hahahaha ni är för goa här inne!!
Ankis är värd en riktig lyxmiddag tycker jag!
Jag hade köpte ett riktigt fint vin o ätit en massa opastöriserad ost o parmaskinka!! *dregel*
*håller tummen för lanovias försök*
*hålleräventummenförattHvidisintesparkarpåvissa"ovanliga"kroppsdelarpålanovia...*
Felläsningar....de är rätt roliga!!! Man får ju roa sig själv om inte andra gör det!!
Hvidis: Ehhh...det var ju inget roligt att komma med på din födelsedag!!! Vi brukar göra som så att när vi fyllar år så får den andre bestämma/fixa allt! När maken fyllade 30 så kidnappade jag honom...så han fick åka från Malmö till hjärup med ögonbindel....där hämtade jag en fullpackad picknickkorg som syrran fixat....maken forfarande i ögonbindel o helt disorienterad....sen åkte vi vidare till Häckeberga sjön där vi satt nere vid sjökanten o njöt av vin, ost o annat gott....o när vi ätit upp så berättar jag att vi ska övernatta på slottet!
VÄLDIGT uppskattad överraskning!
Enda nackdelen var att en av sängarna hade knäckts...så vi fick pengar tillbaka sen. O så var där någon av de andra gästerna som hade JÄTTEHÖGLJUDD sex.....vi låg o garvade i en kvart!!!
glömde skriva att jag hoppas att maken fixar en liknande 30 års present till mig i sommar!!
...jo just det....maken ska t danmark o se Depech i sommar...o när jag frågade honom när det var så blev han helt ställd....lite kallsvettig....o började stamma...då hade han rört ihop när min födelsedag var....juni eller juli....men konserten var i juni o jag fyller år i juli!!
Så där hade han lite tur!!
hihihi Synt-ankan!!
Ja han gillar Depeche....men han är inte fanatisk som tur är!
En av hans kompisar skulle lätt byta sin fru o barn mot Depeche....han försökte övertyga mig att även min make hade gjort det valet....men tjiii DET visste jag att han inte skulle!
Födelsedagar ÄR heliga....jag fyller alltid år på vår semester (byggsemestern) så då brukar det vara en massa skojigt hela dagen. Spelar ju eg ingen roll exakt vad man gör....bara man är tillsammans o har roligt!
En sommar så hyrde vi trampebåt i kanalen i Malmö!!! Hahahah det var rätt roligt o mysigt! Maken fick trampa o jag solade!! *hihihihi*
Brukar passa på att gå ut o äta på restaurang o mysa då osså....när vi bodde i Malmö så gick vi på restaurang rätt ofta....men sen vi flyttat ut på landet så har det bara blivit 2 restaurangbesök på 2 år!!! *hahhaa*
Oh så spännande, Blommis!
Nåt är ju bättre än inget!
*hållertummenfördig*
Har börjat noija nu att inte allt är ok i magen....elvispen drog inte igång igårkväll så mkt som den gjort innan...men tyckte att jag kände ngt....men hade jätteont i magen (av gaser).
men det är nog bara som jag nojar....
Va härligt att inbjudningskorten är redo! Det är så kul att se vem som svarar först!
Ska faktiskt osså skicka inbjudningskort idag....dock till 30+35 årsfest...men ändå!