I vått och torrt (del 5)
Va ni är goa!!!! *SKICKARENBAMSEKRAM*
En Synt-Anka o en Rock-ninnis.....jag kan väl va Demolition-Women
Nä jag är bara nojig.....jag är ju rätt tuff o kavat i vanliga fall o pjoskar sällan/aldrig....men verkligheten kommer så nära ibland...o jag har ju inte ens tänkt tanken innan Ankis MF....pluss alla knas-hormoner i kroppen
Kom att tänka på vad jag hade gjort om vårt fladderbus inte hade rört på sig vid KUB-testen.....tanken fanns inte ens i närheten av mig när vi gjorde testet.....men man behöver ha ngt som skakar om en för att man ska inse hur bra man har det!
Har känt vårt lilla fladderbus idag....så jag känner mig lugnare nu.
Hvidis, fick du en kick?! Visst är det fräckt!! Jag har känt av två st så här långt...än så länge är de gulliga...fasar för kickarna man kan få i slutet....misshandlad lever eller revben....lockar föga... skräckblandad förtjusning!
*hållertummenförLanoviavaresighonvillellerej*
Kom att tänka på gps:en....men indianerna kanske har lärt sig klockan iallafall?! Man ska ju vara glad för det lilla i tillvaron...*hihihihi*
Tradigt att försöket inte funkade idag heller.....men hur är det man säger....tredje gången gillt?!
Men det är jäkligt irriterande när man vet exakt vad man gjorde för fel....man kan reta gallfeber på sig själv!
Födelesedagar är heliga....hoppas att maken kan få till en bra planering för min 30årsdag i sommar.....förra året när han fyllde 35 så bjöd jag honom på övernattning på Mölle Grand Hotell med en grourme-middag samt golfrunda dagen efter! Mkt mysigt....så nu har han ju lite press på sig eller vad säger ni?!
Han har pratat lite om ngt spa i Båstad....att vi ska bjuda hans föräldrar på det....(de kommer ju att slita massor med vårt hus)...men man kanske kan få åka dit själv osså?!