Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Men blommis, vilket skit! Tycker jättesynd om dig som har så ont, både här och där... Nu ska ni ju snart på utredning iaf, så då borde de ju se om de är nåt knas med kroppen.

*kramar om och masserar vaden och ryggslutet*

• Ninnispinnis

Hej och välkommen Betty Boop!

Klart att man är förväntansfull varje gång, hoppet är ju det sista som överger människan... Håller tummarna för en lyckoträff till!

• Ninnispinnis

Lanovia, vilket härligt inlägg! Blev alldeles glad

Tack, BettyBoop! Jodå, vi försöker så gott det går, dock utan någon jättestress (oftast i alla fall...)

Ankan, om det inte är den ena änden det kommer ur på bebbarna, så är det den andra

Ingenjören, maskrosorna fick vila i frid igår, värre gick det för häcken och rabatterna

Blommis, hoppas du mår bättre idag! Må indianerna vika hädan...

• Ninnispinnis

Hehe, i samma sekund som jag tryckte enter förstod jag att det skulle komma en kommentar på det...

Du är välkommen any day of the week!

• Ninnispinnis

*kniiiiper stjärten á la susanne lanefelt*

• Ninnispinnis
    :en var till inlägg nr 1456, det kom lite emellan...

Skönt att indianerna har lämnat fältet, Ankan! Nu är det på´t igen

Ingenjören, ibland har gubbarna bättre koll än man tror, men de döljer det ganska bra...
  • Ninnispinnis

Framförhållning, planeringsförmåga och simultankapacitet är kanske inte alla mäns bästa sidor, nej...

• Ninnispinnis

NEJ!! Lill-muffin kan ju inte spela i MFF heller!

*skakar på huvudet och fnyser*

• Ninnispinnis

Jag vet, men JAG håller ju på Djurgården!

*låtsas att jag kan bestämma om och var lillmuffin ska spela*

Ankan80 skrev 2009-03-30 15:39:41 följande:
    Hehe...skrev det mest för hennes namn och hennes syskon blev väl MFF? Har för mig hon skrivit det tidigare...Lillmuffin kan såklart spela var H*n vill
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)