Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Men Lanovia, It aint over til the red lady sings Slutar hoppas gör jag inte så lätt, det ska mer till än frånvaron av symptom... *håller tummar och tår ändå*

Jag håller med! Ingenjören, bort bort bort med såna tankar!

*motar bort alla negativa tankar från Ingenjörens hjärna*

• Ninnispinnis

Trist, klarinett-novia! Jädrans indianer som inte har vett att hålla sig borta! Trodde jag hade låst in dem ordentligt...

Men eftersom min cykel oftast är lite längre (nähä?) så cyklar vi väl nästan samtidigt nästa månad? Vi får peppa varandra!

Vad är det förresten för spännande försök du jobbar med?

(om ni tröttnar på rock-ninnis och nintendobarnet kan ni även kalla mig Ninni Nyfiken)

• Ninnispinnis

Har spelat blockflöjt och piano i min barndom. Numera spelar jag mest allan och Wii

• Ninnispinnis

Ankan, vännen, jag tycker det är underbart att du håller humäoret uppe! Kom bara ihåg att det är ok att deppa ibland också, när det behövs. Kram! Du får följas åt med oss andra istället! Hur coolt hade det inte varit om du, jag, Blommis och Lanovia (har jag glömt någon?) plussade samma månad?!

Hvidis, jag vill också gå på kommunal müsliskola!

Min bror har alltid retat mig för att han tyckte jag såg så dum ut när jag spelade blockflöjt. Vad tror ni jag fick göra på möhippan? Spela blockflöjt utanför ett köpcenter, så klart! Men det bjuder jag på, de hade ordnat så många andra snälla och roliga aktiviteter så det gör inget

• Ninnispinnis

Japp, humäoret är bra att ha uppe...

• Ninnispinnis

Det tyska ü:et lade jag till för att det blev roligare då...

Hvidbrud skrev 2009-03-20 13:23:01 följande:
    müsliskola.. oj!Spella roll är ni iallafall bra på här inne!
  • Ninnispinnis

Jag tycker också (som alltid) att Blommis resonemang låter vettigt. Men om det inte funkar fullt ut så har de nog koll på vad som är bäst. Hoppas det går så smärtfritt som möjligt och att du snart är på gång igen, Ankis!

• Ninnispinnis

Vad kul! Hoppas verkligen du får det! Heja dig

Ankan80 skrev 2009-03-20 14:30:21 följande:
    Nu har jag iaf hittat ett till jobb att söka. iofs ett skötseljobb som parkarbetare...men kan vara nice att vara ute i fina vädret!
  • Ninnispinnis

För att...?

Själv kom jag att tänka på Per Gessles låt (eller var det skivan som hette så?) "Pratar med min müsli"...

passionsblomman skrev 2009-03-20 14:29:10 följande:
    Hihi, nu fick jag Ledinlåten i huvet bara för det ...."vi é på GÅNG! Vi é laddade vi é tända! Vi é på gång, ikväll kan allting hända...vi ska löpa linan ut ,kasta loss, det finns inget som inget som kan stoooopaaa oooooooooooooss! VI É PÅ GÅNG!"
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)