Inlägg från: Ninnispinnis |Visa alla inlägg
  • Ninnispinnis

I vått och torrt (del 5)

Härligt! Vart åker ni på bröllopsresa?

andbeyond skrev 2009-03-13 09:05:16 följande:
    Den 22:a augusti, kommer hem från resan den 10 september - så efter det är det bara att tuta och köra ;)
  • Ninnispinnis

*gör mig redo för att stå och heja på och göra vågen för ankans pyre och blommis makes simmare den 2 april mellan klockan 10 och 12*

• Ninnispinnis

*kom på att jag är på projektmöte i sthlm då, men kan ju göra lilla vågen med fingrarna och heja i tysthet*

• Ninnispinnis

JA!

Ankan80 skrev 2009-03-13 11:09:28 följande:
    hehe...nä, gör stående vågen.be de andra att joina dig
  • Ninnispinnis

Jag också!

*gör lilla vågen under skrivbordet för hvidis SVENSKA lägenhet*

ingenjörsbruden skrev 2009-03-13 12:34:05 följande:
    Just nu håller jag tummen för Hvidis lgh-titt!
  • Ninnispinnis

Hehe, nej med fingrarna... Men jag skulle kanske ta tårna också, just in case? *vickar på tårna bäst jag kan*

Nej, de har telefontid på morgonen och jag har inte hunnit ringa än. Har tänkt göra det på måndag, då hinner jag det innan jobbet hoppas jag...

ingenjörsbruden skrev 2009-03-13 14:03:31 följande:
    Hahahhaha! Gör du den med tårna kanske?! Har du ringt o bokat VUL?!
  • Ninnispinnis

Nä men gumman! Det ska du väl inte ha dåligt samvete för?! Du har bara stöttat och peppat ju! Trodde ju nästan själv för en sekund att det var något, med tanke på det svaga strecket och symptomen. Bara min pessimistiska natur som hindrade mig

Och det är klart, eftersom jag dessutom fortfarande inte har fått någon blödning, har mer och mer ömma bröst och halsbränna så är det ju inte så konstigt att jag lyckats lura i någon att det kanske var nåt...

*kramar om och är glad att du finns och du ska abslout inte skämmas för den support och uppmuntran du har gett*

• Ninnispinnis

Kram till dig också Lanovia!

Ha en skön helg och hoppas du hinner gå på toaletten innan du åker...

• Ninnispinnis

ÅÅÅhhh vad spännande, Hvidis! Hoppashoppashoppas att ni får den!

*tillverkar genast en banderoll där det står "Hvidis for malmöit" och hänger upp på Öresundsbrons högsta punkt*

• Ninnispinnis

Åh Hvidis, hoppas verkligen ni får (och kan enas om) den allra bästa lägenheten, så att ni kan boa er ordentligt! Låter så mysigt när du beskriver det...

*undrar när jag får komma och hälsa på i den fina lägenheten med den mysiga atmosfären*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)